|
:thumbup:
|
Vandaag weinig kunnen doen :( alleen de uitlaat los gehaald en de Corrado voorbalk opgeschuurd en in de roeststop primer gezet.
Verder wat kleine dingetjes los gehaald. De eerst volgende stap is denk ik het subframe loshalen. |
|
Nice!! ;) keep it going Merijn!
|
Gisteren nog ff de bekabeling los gehaald en het subframe kan er ook bijna onderuit. Alleen de rem leidingen willen niet los. Binnenkort een week vrij dus dan kan ik meters maken!
|
:postpics: haha
|
|
|
goed bezig :thumbup:
Wat ook een goede manier is om je velgen te spuiten zonder de banden eraf te halen is ff naar de action om een pak speelkaarten. werkt perfect ;) :D |
|
|
VET! :thumbup:
|
De beslissing is genomen! Het vr6 blok krijgt een volledige revisie. Ik ga het toch iets uitgebreider aanpakken als eerder gepland. Bouw hem liever in een keer goed dan dat hij over een half jaar weer uit elkaar moet.
Ik ga nu alles aanpakken dus alles vervangen/vernieuwen. Een complete koprevisie, nieuwe slangen, rubbers, pakkingen, zuigerveren, ketting met geleiders het hele feest dus. De afspraken over wanneer en hoe of wat moet ik nog maken. Komend weekend gaan we nieuwe stoelframes in de Jetta lassen voor mijn nieuw gescoorde stoelen. De Corrado stoelen zijn geruild tegen iets mooiers! Foto`s komen nog :D |
|
Waar zijn die stoelen van?
|
Weet het niet 100% zeker maar geloof dat het mx5 stoelen zijn.
De frames hebben we op maat gemaakt en op de bodemplaat vast gelast. Net onder de stoel zit wel een verstelbare rails, helaas zijn ze niet in hoogte stelbaar. |
Netjes hoor! Goede beslissing om gelijk het blok helemaal te reviceren.
|
Quote:
Dat dacht ik ook! Kost een paar centen maar beter in één keer goed aanpakken. Ben dan ook meteen van plan het motor ruim netjes te gaan maken. dus alles weer mooi in de lak zetten en eventueel alles wat strakker afwerken. |
All times are GMT +1. The time now is 08:36. |