Nog niet gebeld, wilde eigenlijk de eigenaar laten bellen.... :rolleyes:
MAAR om jullie uit je "lijden" te verlossen bel ik zo wel ff'tjes! Weten we het allemaal maar gelijk! Wordt vervolgd................................... |
Interauto; VAAAAAAGGG!! heeft ze waarschijnlijk wel maar je moet ff met de auto langskomen anders weet hij niet welke het zijn.... Prijs 20 euro zei hij maar dat klinkt een beetje ongeloofwaardig....
D&K; geweldig!! ff een stukkie raamrubber mee nemen, sturen ze het op, krijgen hun het juiste rubber weer terug gestuurd, of een rubber wat er op lijkt, kan dus zijn dat het iets afwijkt, maken het opmaat en klaar is kees, kosten ongeveer 15 euro per meter, daar komen nog wat kosten boven op dus reken maar ongeveer uit... Zeker een aanrader om d&k ff te bellen voor meer info!!!! |
Quote:
interauto is zeker vaag ja...maar ze hebben het meestal wel. maar D&K is dus goeie shit? iemand een idee welke rubbers er gelijk aan zijn? golf 1? of iets dergelijks? want dan ga ik wel ff bij interauto vragen... |
Heb je geen stukkie meer over? Hoefde maar een centimeter of 2 te zijn, had ie al genoeg aan...
|
ik kom ook een paar cm tekort vandaar dat ik nog wel een stukkie kan gebruiken, probleem is dat je hemeltje er ook mee vast zit, althans gedeeltelijk en dat het zo allemaal maar een beetje lubbert. maar er staat hier op de sloop nog een golf cabrio, ga wel ff kijken als ik tijd heb...
|
All times are GMT +1. The time now is 09:51. |