Ben ook benieuwd Gooi daar voor zijn dit soort topics........ of ben je al aan het rijden :D
|
Quote:
Hey. ja 2e. ecu. plus ondstekings dele kboom aanpasingen . nu vonkt i wel. . gaat via halvoeler ipv krukas sensor . |
Quote:
Rij nog niet peter ma duurd niet lang. . gasklep en wat andere dinge. moet ik verbouwe op aba inlaat spruitstuk. komt goed. heb vonk en benz. . :thumbup: |
Goed om te horen man :thumbup: hopelijk krijg ik mijn inlaat ook snel kunnen we deze zomer misschien nog samen toeren :lmao:
|
Quote:
:thumbup: klinkt goed peter nu moet ik koude start etcc nog op deze inlaat zien te krijge ,, laat ik effe iemand doen even pijpje oplassen . dan moet het goed zijn zometeen ,, en nog ondsteking zoeken allemaal met 1 uitsparing ipv van 4 ,, zijn er genoeg maar ook weer verschil in dikku en dunne ass. :shake: maar komt wel goed ..deze week moet hij keertje stationeer kunne lope :thumbup: |
Klopt ik heb ook zo'n ontsteking met 1 uit sparring volgens mij komt deze ook van een 2E
|
Quote:
eerstu 2e volges mij met 4 uitsparinge peter .. latere met 1 ivm krukas sensor . :thumbup: |
Zou kunnen ergens in mijn topic heb ik de originele nr's staan van de ontstekingen :thumbup:
|
goed nieuws dit weekend dus :thumbup:
|
:thumbup:
Quote:
Probere |
All times are GMT +1. The time now is 23:40. |