nog een paar weekjes dan is het zover!!!!
|
op Zondag 1 September wordt de catering gedaan www.lekker-anders.nl
voor diverse evenementen zijn zij inzetbaar neem gerust eens contact met ze op 0652052924 de volgende standhouders zullen aanwezig zijn op deze dag Www.ruudsvwshop.com www.dutchcardetailing.nl www.emperor-audio.nl www.rdgraphics.nl www.dukendokter.nl www.jagersmaminiaturen.nl www.spotrepairfriesland.nl www.cabriopoint.nl www.streetcustoms.nl en Wenny en Marion zullen aanwezig zijn met een stand van DUB-Parts.(alleen t'shirts) http://www.waldnet.nl/wn/vraagaanbo..._september.html |
nog twee weekjes te gaan!!!
|
|
Quote:
dankje!! :thumbup: |
foutje verbetert en een stand toe gevoegd alles is ook te vinden op facebook.
|
|
Ben er bij!
|
En wie gaan er allemaal nog meer komen? We hebben voor jullie een mooi gevulde showroom geregeld, wat zeker de moeite waard is! Tot zondag!!
|
En de weersvoorspelling lijkt ook niet zo raar :)
|
minder dan vorig jaar zal het niet worden
|
Mag het niet het niet hopen :( gelukkig hebben we een deel waar we droog kunnen staan ;).
|
Zonde dat ik me citigo niet meer heb, had het gezicht van de verkoper aldaar willen zien van hoe hij er uit zag en de kilometers die hij inmiddels al gelopen had. De citigo had ik bij bourguignon leeuwarden gekocht.
|
Ondanks het mega slechte weer vorig jaar, was het binnen toch knoert gezellig en daarmee een super meeting.
Dit jaar uiteraard gewoon weer aanwezig met het rode hok én poetsfreaks.nl stand voor de Chemical Guys en Smartwax spulletjes :) Tot zondag! |
|
Check in! .. morgen even kijkje nemen,, en natuurlijk foto's schieten!
|
All times are GMT +1. The time now is 07:42. |