![]() |
nee geen foto kan ik binnenkort wel maken , Ronny ik weet nog wel een set te koop als je interesse hebt.
|
Yoo Alvin
Ik heb interesse bel of mail me met de details ...Laterzz Ronny |
Hmm,als jij die Schmidt 's niet koopt...........heb ik wel interesse in die Schmidts.
Ik krijg over een weekje of 2 3delige Schmidt TH line's in 7 en 9x13,vol gepolijst en met 24k vergulde boutjes en naafdopjes :D :D :D !!! |
FOTO's!!! :P
|
schmidts hebben al een nieuw thuisfront gevonden .
|
pirelli's natuurlijk
|
Quote:
Hoe wie wat waar, je hebt gekozen voor de Pirelli's???? |
PIrelli's zonder twijfel
|
Quote:
ze komen onder een andere golf 1 te zitten . ik hou lekker zelf mijn eigen pirelli,s. |
zoals beloofd een foto met mijn 15 inch PIRELLI,s alleen nog niet gepolijst.
![]() |
![]() |
![]() |
mooie velgen, vooral op de laatste foto :-)
gewoon links pirelli, rechts schmidt.. klaar |
Mooi hoor Alvin!!!!! Het staat echt super goed maar dat kan ook
niet anders want het is gewoon een mooi wagentje!! |
Ziet er echt super uit man! Zeker weer fijn dat ie weer kan rijden?! Succes ermee.. Van mijn mag die raambandsticker eraf maar ja smaken verschillen!
|
mmm heb alleen een foto van de mooie kant gemaakt weet je nog maar ik ben er druk mee bezig om hem in orde te maken .
|
Sjonge jonge, die golf ziet er even gelikt uit! Lijkt wel nieuw!
|
sticker: dealtje gemaakt met Gerjan Stroeve (schroefset) vandaar die sticker op de voorruit (ik hoef officieel nog maar 6 mnd) waarvan ie toch nog de helft stil staat ik heb er geen moeite mee met die sticker tis een keer wat anders.
|
Quote:
Ow, jij korting, maar ook sticker! |
afspraak gemaakt Gerjan anders wordt het allemaal tegek met al die prijzen van tegenwoordig.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:18. |