Quote:
Ok da's goed om horen, want kiezen is niet bepaald mijn sterkste kant :D |
Dit zijn mijn uiteindelijke designs, met verschillende kleurcombinaties. Sommige heb ik al gepost, maar heb nog wat aangepast bij een paar dus ik zet ze gwn allemaal eens overzichtelijk in 1 post.
|
helaas momenteel geen photoshop oid aan deze zijde
maar een simpel shirt met het volksforum logo op de borst zou ik zelf al tof vinden rood met witte tekst bijvoorbeeld :thumbup: |
Laat ik voor opstellen dat ik het niet beter kan ( beter kunnen is voordoen)
Maar vind het "in Volkswagen we trust" niet een mooi letter type. Net wat vdWal zegt, VF logo voor op, en achter op de rug "Volksforum, keeping men out of the garage since 2003" in de font van Corrado, transporter, Golf Vento of het VW font die vette ronde letters Edit, dit letter type bedoel ik. |
2 dingen geprobeerd, 1 als reeds geopperd idee en 1tje voor (met name) de Brabanders :D
|
lol
|
Ook even bezig geweest, wellicht als de tijd het toe laat ga ik er van de week nog even veder mee...
|
|
+1 voor de blauwe van Misha! Erg vet
|
Briljant !
|
kreeg m niet in een t shirt geshopt maar misschien is het iets :confused:
|
Quote:
Ook mijn favo, en de tekst is ook goed :D |
Vind die blauwe van Misha ook de mooiste, alleen de kleur zou anders mogen van mij :D
|
m'n kop is onderhand opengespleten voor een idee dat al het moois van hierboven kan overtreffen, maar is kan nog niks beters verzinnen dan dit.
Een geschetste versie, en een "digitale"... |
ben ook bezig met iets maar ben bang dat ik die niet afkrijg voor de 12e..
|
jawel joh...
Half werk is ook werk.. :) |
Quote:
true., ik maak vanavond wel afbeelding op van wat ik nu heb + toelichting :tongue: |
Quote:
Pub en wonderland snap ik niet helemaal maar het idee vind ik top! |
Quote:
Tekst kan aangepast worden natuurlijk, wonderland heb ik er op gezet omdat ik niets wist voor op de derde pijl :redface: Pub is het engelse woord voor café, zou misschien kunnen aangepast worden naar bierhandel ofzo :D Maar dus als iemand iets beter weet voor derde pijl, shoot!! |
garage i p v wonderland?
|
All times are GMT +1. The time now is 08:16. |