Super auto Gijs....
Die Azev wieltjes staan hem erg goed...! |
Bedankt voor de reacties! :thumbup:
Vandaag het electrische deel helemaal in orde gemaakt, rondom EBC remblokken gestoken en op de vooras ook een setje nieuwe remschijven. :) Remt nu erg hard en strak! Nog 2 dingen voor apk; een stuur met goede claxon en een kachelschakelaar ;) |
Remt wel leuk hè, die gele EBC`s :)
|
Jazeker, zover ik heb kunnen testen (geen APK en verzekering). Maar de eerste indruk is prima! :thumbup:
|
Geen spiegel Gijs?
|
Nee, die is eraf gehaald en de gaten zijn dicht gemaakt. Misschien dat ik nog eens kijk of ik het nog terug kan draaien. :)
|
Vindt het zo ook wel netjes staan..... (niet dat ik het had gedaan)
Laat je de gele verlichting er ook in zitten..? |
Quote:
Ik zou het wel laten zitten ziet er lekker retro uit :thumbup: Mooie auto trouwens :) |
Mooie auto!!
Is het voor deze dat je nog die onderdelen zoekt die in je topic staan bij 'onderdelen gezocht'? Quote:
Doen ze daar normaal niet gewoon een plastiek kapje op? Vind dat je de spiegels er terug op moet zette :thumbup: |
De auto is gisteren APK goed gekeurd, en er kan dus gereden worden :drive:
|
Gefeliciteerd Gijs!
Nog belang bij een leuke set bottlecaps? :D |
Nope :D Ik heb gisteren banden voor de Azev velgen besteld, dus ik heb nu wielen genoeg voor de Golf ;)
|
Quote:
Haha okee! Ben benieuwd hoe dat straks lijkt! |
:drive: |
Prachtige rubbers die Parada's! Ben benieuwd of dat voor alledag ook een beetje gaat ( buitje regen e.d. )
|
Geen idee, maar daar is dit setje ook niet voor ;)
Vanavond even een half uurtje gevonden om te passen; Ben er best tevreden mee :) Ik denk dat de camber van de voorwielen net iets meer negatief moet om aanlopen te voorkomen. Aan de binnenkant in nog ruimte genoeg, dus hij kan (en gaat) ook wat meer negatief ;) |
Ziet er netjes uit zo, goed bezig :thumbup:
|
Quote:
Toch maar een uitlijn dag doen :D Ziet er goed uit Gijs :thumbup: |
Thnx heren :)
Komende week wil gaan proberen om de Golf zelf uit te lijnen. Eerst de camber bijstellen, en dan de sporing weer goed zetten. Ik heb toch niks te verliezen, dus waarniet niet zelf proberen met meetlat en metseldraad? ;) |
Quote:
zo doe ik het ook altijd,laat nooit wat uitlijnen. is prima te doen bij zo'n simpel onderstel. |
All times are GMT +1. The time now is 06:51. |