![]() |
Vandaag ook de Skoda APK tot 01.06.2014
Zijn we er weer een jaartje vanaf. :D :D |
Het is dus dubbel feest :D lekker bezig.
|
Centrale vergrendeling werkend op beide voordeuren met knipperlicht indicatie.
Wie o wie heeft het achterklep slot probleem verholpen cq omzeild en kan mij helpen deze ook werkend te krijgen op de cv? |
Vandaag eindelijk de 6N2 lichten gemonteerd, zitten bijna netjes met de carrosserie. Ben voor nu tevreden, foto volgt.
|
![]() |
Nieuwste update :D :D
![]() Achtergrepen van een :eek: Ford Galaxy :D :D (gelijk aan vw sharan/seat alhambra en polo :) :) ) Kleur is gelukkig gelijk. |
Skoda verkocht aan m'n broer, blijft dus in de familie.
Citroën C3 teruggekocht voor de vrouw :D ![]() |
Weer een (misschien nutteloze) optie erbij :D :D
![]() ![]() Verlichtte sigarettenaansteker :thumbup: |
![]() Chromen instaplijsten met "POLO" opschrift binnen. Nu nog 3M tape halen en netjes vastzetten :) |
Zoek de verschillen :D :D
![]() met mooie ferrodo blokken erbij. Remt weer zalig. Volgende klus.... Brommetje in de uitlaat, nieuwe dempers zijn besteld. |
Weer netjes gepoetst:
![]() ![]() |
- Radiateur lek van de polo
- Roestige bouten van de voorbumper die niet los wilden. (Hele voorgevel moet eraf bij polo :rolleyes: ) + Trotse gevoel van weer een DIY projectje afgerond te hebben :D ![]() Ja ik weet het, de bumper/gril is vies :tongue: |
Quote:
Same here... Uiteindelijk uren bezig geweest met uitboren omdat de torx gewoon uitsleet en die schroeven/bouten enorm rottige koppen hebben(lijken vlak maar dat zijn ze niet) Heb ze vervolgens allemaal vervangen voor bout/moer verbindingen. Voor mij was het overigens voor het plaatsen van een setje mistlampen. Hoe heb je de aanstekerplug verlicht? Vind dat wel handig om ook te hebben. :thumbup: |
Gewoon 1 besteld met lampje en stroom gepakt bij verlichting van elec raam schakelaars.
Bouten ingevet met kopervet, scheelt hopelijk volgende x :) |
Quote:
Hmm, even zoeken in de onderdelenbak om te kijken of die van een 2f past. Die hebben namelijk wel licht standaard |
Die van mij kwam volgens mij van golf/bora dacht ik.
Is bijna plug & play. Massa krijgt hij van de aansteker zelf. Dus 1 draadje voor de + |
Nog een update :)
![]() ![]() 5000k |
Lekker bezig man! ziet er netjes uit, heb je toevallig nog een nette voorbumper liggen in LC5L!?
|
Nee, maar die komen wel vaak langs op mp.
Mijn kleurcode is LB5N, blijf me gek zoeken naar even een nette voorbumper. :s |
Via via DEPO koplampen gekocht voor de polo.
Helaas moet ik nu wel H7 xenon lampjes halen omdat ik H4 had in de normale koplamp. ![]() Even getest met LED zaklampje. Geeft veel strakker beeld dan de normale units ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 09:39. |