![]() |
altijd goed om te horen dat er zo veel mensen klaar stonden om hun steentje bij te dragen aan dit moois :thumbup:
:thanks: |
Ebut had ervaring . Das mooi mee genomen
Sterkte mannen . :D |
Bedankt mannen!
Ook ik kijk uit naar een goede samenwerking met de Crew en wens de andere nieuwe moderators veel succes! :) Voor wie mij nog niet kennen. Ik ben dus Martin Dijk, geboren in 1985 te Apeldoorn waar ook mijn klushok staat. Via mijn studie Technische bedrijfskunde ben ik in Zwolle terecht gekomen waar ik sinds een jaar of twee woon en werk. Het wagenpark bestaat uit een polo 2f G40, een polo 2 GT en een Scirocco MKII welke helaas al een paar jaar gestald staat. Buiten de 86c wereld is er voor mij nog een hoop te ontdekken, dus ik hoop het komende seizoen veel nieuwe gezichten te leren kennen. Tot slot een super gaar foto'je van mij aan de Ring, na een weekendje gevuld met oeverloos gepraat over auto's, gezelligheid, drank en een dikke kater de volgende ochtend. Oftewel alles wat onze hobby zo mooi maakt. :D ![]() |
succes mannen!!
|
Top . Succes
|
Paar goed bekende en gewaardeerde namen hier op het forum gekozen. Dat vind ik nou eens een goeie update!
Succes mensen! |
:thumbup:
Thanks allemaal, we gaan ervoor! |
Voor wie mij nog niet kennen. Ik ben Eibert Tigchelaar, mijn hele leven al woonachtig in het altijd mooie Damwoude, Friesland.
Ik werk sinds drie jaar in de electronica reparatie in Grou. Qua auto's is het allemaal niet zo spannend, een brave Golf 4 TDI en een Passat 32B lange jaren project. Hoop binnenkort wat andere tijdrovende activiteiten en fratsen af te bouwen, want sinds ik een grote carport heb gebouwd kan ik eindelijk weer eens met de Passat verder te knutselen, word wel tijd. Naast de auto-hobby [alsof één dure hobby niet genoeg is] is mijn andere passie: muziek. Ik zit dan ook als gitarist in twee metalbands, bezoek veel concerten en sleutel thuis veel aan versterkers en gitaren en andere apparatuur. ![]() |
zal er ook maar even aan geloven dan zeker :tongue: na alle nette introducties van de heren hier
ben John en kom het uit mooie westland, de jongste telg in de groep op dit moment met 22 jaartjes :thumbup: einderlijk 18 en tijd voor een rijbewijs en VW, althans dat dacht ik.. mijn eerste auto werd fiat puntotje omdat ik deze zo in de schoenen geschoven kreeg na een klein jaartje werd het voor mij hooog tijd voor iets anders en is de 16vG60 gekomen en niet heel veel later de Variant omdat het daily rijden in de 16vG60 me iets te gek was.. het virus is alleen maar groter geworden.. en het einde van de hobby is voor mij nog lang niet in zicht verder van beroep bezig in de stand en interieurbouw.. en dus altijd druk in de weer met het leuke houtbewerken etc, in overige vrijetijd vind ik het heerlijk om is af en toe de pad op te gaan met de Canon en is de polijst machine er bij te pakken om een autotje weer lekker te laten glimmen :D ![]() ![]() |
Mooie crew versterking mannen ! Suces allemaal !
|
Kijk eens aan, gefeliciteerd heren!!!! Moet ik nog meer op mijn tellen passen ;)
|
Quote:
klein puntje toe voegen ... Volksforum spoed transporteur . en met grote kwaliteit mag ik wel zeggen :thumbup: |
Daar heeft hij nu natuurlijk geen tijd meer voor :)
|
Quote:
ff in de file computeren :D |
welkom als mod en veel succes en plezier :D
|
Helemaal top :thumbup:
|
Thanks allemaal, met al deze steun komen we er wel denk ik :D
|
Tuurlijk, we zijn hier ook vrij netjes...ik zit ook op wat audio-forums en als je ziet hoe het daar af en toe gaat...ruzie over torx of kruiskopschroeven.... :screwy:
|
Quote:
je heet toch niet toevallig erwin vd wal? |
Quote:
;) |
All times are GMT +1. The time now is 08:36. |