probeer eens met 3 bar erin, rijdt als de beste!
|
Quote:
klopt daarom monteer ik altijd 165/45 die lopen niet leeg namelijk mvg sjaak |
Ik heb het zelf ook gehad maar dan met 7j en 165/50/15. niet zoveel stretch als jij maar de randen waren schoon en lekte nog steeds wat. gewoon bead sealer er tussen idd en nu is het goed.
je ook gewoon ruitensproeiervloeistof in een leeg spuitflesje (huishoudspul ofzo) doen en de velg plat leggen en tussen de rand spuiten. even met je vinger er langs dat de dikste schuim van het spuiten weg is. dan zie je duidelijk bubbels waar het lek zit na 5 min/10 min wachten. veel gemakkelijker dan dat gedoe met een bak water. |
|
Was er toch geen schade aan de hieldraad?
|
Verkeerd gemonteerd dus helaas
|
Dat moet nu nog blijken
Heb een mail gestuurd naar desbetrefende verkoper met foto erbij |
Eigenlijk hoort de band geeneens te lekken met zo'n stukje eruit, maar met zo'n stretch dan wel ja.
En ik denk dat de verkoper zegt wat je zelf al zei. dat hij er niks aan kan doen omdat het een smalle band is op een brede velg |
Dat begrijp ik
Maar die scheur hoort er niet in en dat kan het verschil wel zijn van wel goed of leeg lopen |
Heb je ze nieuw of gebruikt gekocht? Het is duidelijk een montage fout
|
Nieuw gekocht
Wat kan er mis gaan dan ? |
Band is er niet voorzichtig opgelegd, gewoon kapotgedraaid dus...
Heb van de week precies hetzelfde gehad met een 165-45 band, deze bleek ook te lekken en had een hele hap er uit aan de binnenkant. Beste wat je kan doen is vervangen voor een nieuwe want die kit gaat ook weer lekken op den duur. |
Te weinig vet gebruikt bij montage lijkt me de enige optie
|
Snap het niet
Het is een 16 inch band om een 16 inch wiel Dat moet toch gewoon gaan met de machine omheen leggen |
Idd veel vet gebruiken en de band goed meehelpen, gewoon voorzichtig te werk gaan want dit zijn klote banden om te monteren.
In jou geval is ie gewoon kapotgedraaid door je bandenboer... |
idd gewoon lomp gemonteerd .of met versleten apparatuur.
altijd jammer dat dit soort dingen gebeuren in velgen land kun je het niet .doe het dan ook niet. zeg ik altijd mvg sjaak |
All times are GMT +1. The time now is 07:13. |