en wil ook nog origineel G40 embleem op de grill, maar kan ze nergens aankomen, bij de dealert zijn ze niet leverbaar meer
|
Deze waren het trouwens, kan zo geen foto van de kleintjes achter vinden:
|
dus ze bestaan....matten voor de achterbank in genesis uitvoering :rolleyes:
|
G40 emblemen voor in de grille staan veel op ebay.de (nieuw!)
Gaan meestal voor een euro of 15-20 weg. Die op de achterklep is stukken moeilijker aan te komen. Heb er eventueel ook nog wel eentje over in zeer goede staat. |
achterembleem is toch polo teken en g40 teken aan elkaar vast...?
heb misschien wel interesse. |
Klopt, ik bedoelde trouwens dat ik er eentje voor in de grille over heb. (staat er een beetje ongelukkig)
|
Is die van de achterklep zo zeldzaam? Ik heb hier nog een nieuwe rondslingeren als ik me niet vergis :D
Ik lees hier trouwens iets over non G40 Genesis. Deze zijn alleen in Duitsland geleverd. Alle in NL geleverde Genesissen zijn G40. Een Genesis is paars. Er rijden in NL wel nagemaakte Genesissen rond, dit zijn volgens mij door de dealer/importeur in elkaar geflanste aktiemodellen geweest. Niet af fabriek zo geleverd dus. |
Klopt helemaal, in Duitsland is een G40 Genesis weer erg zeldzaam.
Terwijl hier een orig NL niet-Genesis G40 zeldzaam is. Mocht je dat achterklep embleem kunnen vinden, ik heb wel interesse! |
@ Dennis: check pb ff..
|
Quote:
De Genesis versie waar jij het over praat is dus de II Zie onderstaande, Info met dank aan het polo 86(c) register: Quote:
De mijne was een Collin blauwe Genesis I. Sjon heeft een Montanagroene nog steeds De mijne heb ik naast de standaard voor de Genesis I onderdelen afgemaakt met vrijwel alle opties kwa interieur van een Genesis II bijv dashboardkastje klep, middenconsole, toeren teller, origineel Genesis interieur incl de matten :D |
Jurgen: slordig hoor! 'zelf inelkaar geflanste genesis modelletjes'.... Jij werkt(e) toch bij de VW(bedrijfswagen)dealer?
Zelfbou inelkaarflans modelletjes? Maar dan wel met Pon persbericht + foto's ondersteund? Dacht t niet Piet.. :) |
Dus een door Pon in elkaar gezet aktie model. Net als een Golf 1 of 2 GTS bijvoorbeeld. Alleen in NL geleverd en niet in ETKA bekend. Ik zal nog eens kijken tussen de aktiemodellen in ETKA.
|
golf 1 genesis uitvoering bestaat ook.
kijk maar op http://www.doppel-wobber.de/ bij golf 1 en dan bij modelle |
Quote:
dat is zelfs in een cabrio af-fabriek geleverd, ik meen de Cabrio genesis. Deze heeft ook dezelfde kleur als de Polo van Geert. Als het bij de Polo hetzelfde is als bij de Golf dan is het een heel apart systeem met op elke spreaker een eigen versterker, daar zit dan een draadboom aan, niet normaal. De radio geeft alleen + pulsen af aan de speakers, niet + en - zoals we kennen van Sony, Pioneer etc FYI Huibert |
All times are GMT +1. The time now is 18:02. |