Ziet er al goed uit.
|
gezien het feit dat ik krap in de tijd zit, laat ik de laswerkzaamheden uitvoeren door de beste lasser die ik ken. ;)
Ronald "DE Plaatwerker" Veldhuis Gelukkig staat ie niet alleen :mrgreen: Binnenkort weer meer! |
De lasser is klaar
Van Tijdens Finished |
Ziet er al een stuk beter uit zo :)
|
leuk werkplaatsje bij de heer ronald! Laswerken zien er weer goed uit
|
Bedankt, inderdaad Ronald heeft het goed voor elkaar! Fijne gozer!
Nog ff dit They stole my Fuchs :o ;) What's next! |
Quote:
ha,stole |
Quote:
;) |
Vrijdag meer ;)
|
dan ben ik eens benieuwd. ziet er al leuk uit :)
|
From
Vrijdag komt vroeg deze week, weer perfect geregeld met de straler/coater! Banden komen volgende week binnen! |
i like!
|
Hey Rob,
Ziet er netjes uit, weer eens wat anders dan de Fuchsen die iedereen al heeft...... |
Bedankt,
binnenkort maar eens ff kijken of hij weer mooi rood kan worden |
Even het stof hieraf...
Inmiddels vader geworden, waardoor de bus even op een laag pitje stond. Vanmiddag eens even wat gedaan; Wieldopklemmen gekocht, deze waren voor het stralen en coaten verwijderd, gemonteerd incl lekkere oude zwarte doppen. Hele vooruitgang, vind ik... Zonder, Met, Totaalplaatje, Dakrekje gescoord, alleen nog even steuntjes lassen om deze aan te laten sluiten op het dak, Overriders eraf aan de voorkant (te koop) :wink: Blijft heerlijk zo'n dubbele schuifdeur En een plaatje om het af te leren... Dat was het voor vandaag weer.. Keep you posted :mrgreen: |
Vandaag toch, ondanks dat hij te koop staat, even verder gegaan met het interieur.
Vloertje achterin alvast op maat gemaakt, hier komt nog een houten plaat onder. Begin gemaakt met het hemeltje, welke isolatie kan ik hier het beste voor gebruiken? Ga voor een dubbele schuifdeur eens een middenbank vinden.... Onmogelijk :shock: , dus dan zelf maar iets maken. 2/3 voorbank ombouwen Eerst even passen waar hij moet komen te staan, Iets te hoog, dus nog meer aanpassen. Mooie hoogte zo, eindresultaat volgt zeer binnenkort! |
|
Jammer. Een bekende?
|
Nee, is naar Belgiƫ gegaan.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:06. |