Net golfje . Wit is de shit
|
:D |
Grill met verstralers, en heckblende gemonteerd. Voor de hulpveren er tussen weg, en achter nog 2 cm gezakt :D
Gister naar Ulft gestuiterd, mooie locatie en mooi weer! :thumbup: Heckblende ;) |
Netjes !!!
|
Dankje!
|
Mooie wagen :)
Hoe heb jij je bumpers en wielkast randen weer zo mooi zwart gekregen? |
Quote:
Bumper black van de action doet wonderen ;) En anders met een verfbrander voor langer effect... |
Geen bumperblack van de action, en ook niet met een verfbrander/feun.
Ik gebruik PVC-Coating, hiermee heb ik de bumpers/lijsten begin december mee ingesmeerd, en zijn nu nog zwart.. |
En wat voor spul/merk gebruik je dan?
|
Quote:
Is dat zwart of transparant? Moet de bumper geschuurd worden of juist gepoetst zijn voor je dat spul gebruikt? |
gekookte lijnolie werkt ook super, halve liter 6 euro bij de bouwmarkt, doe nou al 1.5 jaar met zo`n fles en is nog kwartvol. en blijft ook goed zitten
mooie golf btw |
Quote:
Hoe lang blijft dat mooi, in weer en wind? |
maandje of 2/2,5, maar ik was m toch 1x per maand, dus dat is voor mij prima
|
Quote:
Is een soort olie ook, is lichtbruinspul. Maar werkt super! Je hoeft niet te schuren, gewoon zorgen dat je bumper schoon is. Spul is van Riwax ;) Inmiddels hulpveren voor verwijderd en max laag geschroefd. Voor ligt ie op de bumpstops, die had ik er eerst niet tussen maar dan ligt m'n chassis op de stuurstokjes. Dus moet genotcht worden :screwy: Achter ook nog een kleine 3 centimeter gezakt :) Hier wat foto's.. Inmiddels zit de grill zonder verstralers er weer in zoals je op de laatste foto ziet, vind ik toch wat netter staan. Dinsdag haal ik twee andere deuren in kleur op ivm inbraakschade, en wat plekjes.. Dan audio van de week inbouwen en even een laagje RIWAX aanbrengen, en dan zondag vroeg naar MIVW stuiteren :D |
M.I.V.W :)
Nu eerst wat onderhoud plegen, en wat kleine dingetjes veranderen ;) |
Vanmiddag het Golf front gewisseld met een Jetta front :)
Volgende week even de onderlijst wit spuiten, en de koplampen smoken dmv folie :thumbup: |
Netjes.
Lekkere hoogte zo. ;-) |
Quote:
Thanks! Volgend jaar wil ik wat breder en naar 16 inch, is niet leuk rijden zo haha. :screwy: Heb folie besteld, zo moet het straks ongeveer worden :thumbup: |
Eindresultaat met het Jetta front :) (zonder folie)
Leuk voor tijdelijk.. Heb gisteravond iets gekocht, iets wat je meer in wegenbelastingvrije Golfjes ziet :D |
Dikke vr6?
|
All times are GMT +1. The time now is 20:35. |