Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Golf MK 3 US beschikbaarheid (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=109121)

De Pul 05-01-2013 20:16

Quote:
Originally Posted by powah
Golfjes 3 zijn hier volgens mij inderdaad niet zo geliefd. Als ik een golf 3 zou halen dan zou het ook puur voor daily gebruik zijn, vind ik de mk1 en mk2 modellen te kostbaar voor. Golf 3 daar in tegen is daar prima geschikt voor.

Als je een golf 3 koopt en daar US bumpers en klep op moet zetten, ben je ook de hoofdprijs kwijt volgens mij.

dat is dus wat ik bedoel te zeggen.een us komt wel eens te koop voor een leuk prijsje,maar dan moet je er direct bij zijn.als de delen te koop komen ben je te laat,en als een liefhebber hem in handen krijgt is de goedkopigheid er ook wel af.

Stylo 05-01-2013 20:37

Quote:
Originally Posted by Richard
Staat er toch ook.. Op een vw forum.. Iets met plaat voor de..

Och pardon een foutje van mijn kant.

Plaat voor de.. ? Ja? Wie dan? Ik? Of jij zelf?

Tjaap 05-01-2013 21:41

Quote:
Originally Posted by powah
Als je een golf 3 koopt en daar US bumpers en klep op moet zetten, ben je ook de hoofdprijs kwijt volgens mij.

Dat is dus het hele punt. Op de niet liefhebbers markt kost een US golf geen cent meer dan een normale. Maar als je de onderdelen er zelf op moet zetten word het prijzig.

gti-er 05-01-2013 21:56

heeft gewoon te maken met het feit dat de meeste hier het de lelijkste model Golf vinden. Ongeacht of het een EU of US is.
Plus daarbij ze rotten bij het leven (althans de meeste). :thumbup:

Dus ik ga maar duimen binnenkort, de mijne moet eind deze maand gekeurd worden! :D

arnus71 06-01-2013 00:13

Quote:
Originally Posted by gti-er
heeft gewoon te maken met het feit dat de meeste hier het de lelijkste model Golf vinden. Ongeacht of het een EU of US is.
Plus daarbij ze rotten bij het leven (althans de meeste). :thumbup:

Dus ik ga maar duimen binnenkort, de mijne moet eind deze maand gekeurd worden! :D

Het is maar wat je mooi vindt - ik heb golfjes 1, 2 en 3 gehad, als ik nu eentje zou zoeken zou het een 3 worden; ze rijden heerlijk en vind ze mooier dan een 1 of 2. Smaken verschillen ;)

gti-er 06-01-2013 11:12

Quote:
Originally Posted by arnus71
Het is maar wat je mooi vindt - ik heb golfjes 1, 2 en 3 gehad, als ik nu eentje zou zoeken zou het een 3 worden; ze rijden heerlijk en vind ze mooier dan een 1 of 2. Smaken verschillen ;)

Ja precies, smaken verschillen idd! :thumbup:
heb er zelf een aantal, ik persoonlijk vindt het ook mooie VW's.
Heb er zat gehad, alleen het feit om vandaag de dag een roestvrije wordt al steeds moeilijker.
Vanwege de bodem die het meeste roest. ;)

De Pul 06-01-2013 14:45

Quote:
Originally Posted by gti-er
Ja precies, smaken verschillen idd! :thumbup:
heb er zelf een aantal, ik persoonlijk vindt het ook mooie VW's.
Heb er zat gehad, alleen het feit om vandaag de dag een roestvrije wordt al steeds moeilijker.
Vanwege de bodem die het meeste roest. ;)

ik vind een golf 3 ook mooi,heb er ook zat gehad,maar bij die serie is de kwaliteit gewoon stukken minder,en het oer-karakter van een 1 of 2 missen ze ook.dus voor mij houdt het na een golf 3 ook op.....

bartuzz 25-01-2013 00:13

Zo goed zijn de types 1 ook niet. Rotten net zo hard als een 3. Zijn dan wel ouder.
Eerdaags doet een maatje van mij ze orginelen golf 3 us weg. Dus voor die gene die er een zoeken :tongue:

All times are GMT +1. The time now is 12:14.