Het model is door NSU ontwikkeld en later na de overname door Volkswagen
als Volkswagen K70 op de markt gebracht. Is inderdaad een ondergewaardeerde auto, waarvan er maar weinig zijn overgebleven. Staan er nog merktekens van NSU op de motordelen? De motor lijkt me niet van VW afkomstig. hier meer info over de K70: http://www.k70.nl/ |
Motor is 100% NSU ontwikkeld, de klepdeksels verraden z'n NSU / motorfiets roots :D
|
respect kerel, motorblok ziet er ook super uit zeg!
ook ik blijft dit volgen tot het bittere einde! :thumbup: |
Gaaf man dit project, en idd heel erg gaaf dat je de eerste eigenaar hebt gevonden.
Mijn 74er golf weet ik ook de eerste eigenaar van en woonde (want hij is ook helaas overleden) in Enschede. Ik heb al eens gedacht zou ik eens alle mensen na gaan bellen die in Enschede wonen met de zelfde achternaam. Maar ik durf het eigenlijk nog niet zo goed aan omdat mensen het misschien wel raar vinden. Ik wou dat ik zoals jij een paar foto's van mijn auto vroeger had. Maak er wat moois van zou ik zeggen ik vind het wel een grappige auto ;) |
Quote:
De motor is gemaakt door VW alleen heeft een NSU uiterlijk |
De onderkant
Hallo, iedereen een goed en gezond 2013 toegewenst!!
Nadat ik de motor aan het lopen heb gekregen ben ik begonnen met de onderkant van de auto. Door dit wat makkelijker te maken heb ik de hem op de zijkant gelegd, om de auto niet te beschadigen heb ik er een aantal oude auto banden neergelegd. Ook doet mn vader ook nog heel wat aan mijn auto. zoals dit randje hierzo |
nog meer foto`s
Toen in de epoxy primer gezet Daarna er met terotex overheel gegaan Nu staat de auto weer recht op. wil hem zo snel mogelijk weer op de andere kant leggen om dat te gaan doen Dit wordt nog een lastig plekje... |
Erg vet zo'n K70!
Zit je toevallig bij Raymond in de klas? Hij verteld wel eens over een K70 en na wat hij verteld heeft kan het bijna niet anders dan dat jij dat bent :D |
Quote:
Van dijk? Dat klopt ja!! |
Aaah ja van dijk.
Hij zei dat hij nog een keer wilde komen kijken, en ik misschien ook wel mee kon kijken :D |
Goed bezig. Dat gaat helemaal goedkomen met deze auto.:thumbup:
|
Deze is wel krokant, moooi dat iemand er nog zo veel tijd
en moeite in wil steken om hem netjes te maken Grtzz antoinee |
Orginel radio ook binnen..
Ook heb ik een kleur stikkertje gevonden allen die is niet helemaal meer heel, ik dacht zelf dat er marinogelb staat. |
Netjes laswerk! Die A stijl zou inderdaad nog weleens lastig kunnen worden , je kunt hier ook geen nieuwe inlasdelen voor krijgen , of donordeel.
Dit moet wel mariogelb zijn |
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr
Misschien van deze? Alleen wel zonde dat die in onderdelen weggaat hij heeft nog tijd op Marktplaats gestaan |
Quote:
Ik heb er naar toe gebeld, het was wel mogelijk om die onderdelen er aftehalen. Dus binnen kort ff een afspraak maken.. |
goed bezig!
|
Respect dat je deze auto red :thumbup:
|
Vorige week heb ik de auto weer op z`n andere zij gelegd.
Hier zitten ook een paar gaten in.. De veerpoot De onderkant Eerste stukje is er al weer in gelast ook heb ik wat verlichting in mn schuurjte gemaakt. Dit is wel een stuk fijne als 2 bouwlampen. |
Goed bezig :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:18. |