Staat in de agenda:)
|
En ook hier waarschijnlijk weer van de partij
|
Staat vast!
|
Moeilijk... Dag voor de start van de CarbageRun :o
Als ik zondag de zaakjes al op orde heb kom ik ook :) |
Heb de begin post geupdate met de officiele flyer!
|
voor het zomerevenement van team vw-speed zijn wij, the-undutchables en aircooled-folks oftwel ACF uitgenodigd om deel te nemen aan het luchtgekoelde gedeelte,
maar natuurlijk hebben we hiervoor nog meer dikke aircoolers nodig! dus bij deze, kom kijken op 7 juli 2013 in Hellendoorn, en neem je luchtgekoelde ride mee! :thumbup: :cool: |
Ik kom wel gewoon met mijn waterkoker :P Maar hij staat op de planning!
Hopelijk weer t zelfde heerlijke weertje als de vorige keer :D |
:sly: .. Zo lag al wat stof op dit topic
Al nieuws opper ? |
Morgen gaan we weer ff vergaderen Alberto.
|
Tijd voor spamming van deze meet , schiet al aardig op, 't is al bijna july !
Tenminste hier is de zomer al aardig in de bol geslagen iig ! Ikheb er iig veel zin in ! |
Volgas! Ik ben er ook klaar voor! :cool:
|
Quote:
Vol gas ? Jonghu . Dan houden we jou niet bij :thumbup: Kan ik vast bestellen , graag dit weer type . Met iets hogere temperatuur , zeg 20 graadjes ... |
Zo hard gaat dat ding nou ook weer niet :D
Ik zal het doorgeven aan Piet. |
Quote:
:thumbup: |
staat genoteerd
hopelijk met schroefset en de bbs`en er onder |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
even voor de mensen met luchtkoelers die binnen willen staan, er zijn nog een beperkt aantal plekken beschikbaar, wie het eerst komt, wie het eerst maalt, en vol=vol... even pm als er dus interesse is voor de "luchtgekoelde" hal. :thumbup: |
Juni is begonnen en over een goede maand is het zover: de 2e VW-Speed Summer Show.
Locatie: Manege 't Oale Spoor in Hellendoorn Pastoor Rientjesstraat 77 7447 AG Hellendoorn Entree: Auto + bestuurder € 10,- bijrijder/passagiers/overige bezoekers € 5,- p.p. Voorbereidingen zijn in volle gang, Spandoeken, goodiebags, verkeersregelaars, alles is zo goed als geregeld. Clubs die nog flyers in de goodiebags willen, kunnen contact openemen met mij: chris@vwspeed.nl De prijzen voor de Show & Shine zijn in de maak. Voor de Show & Shine kan je je bij de kassa's opgeven, kosten hiervoor zijn € 2,-. Je krijgt dan een Show & Shine bordje die je voor het raam moet leggen. De jury komt vanzelf langs. Prijzen zijn er in 4 categorieën: Top 10 Luchtgekoeld Top 10 bouwjaar tot en met 1983 Top 10 bouwjaar 1983 - 1997 Top 10 bouwjaar 1997 - tot nu en 1 Best of Show Ook zullen er weer diverse standhouders zijn waaronder o.a.: - Airforce Airride - Ruud's VW Shop - Hottuning - Dutch Car Detailing / Poetsfreaks.nl - Stickerdump - VW MK2.nl - Febi Bilstein - JPS Works of Art Goed weer is ook besteld, dus we hopen dat de levering van het goede weer op tijd is :D |
klop dit wel?
Top 10 bouwjaar tot en met 1983 Top 10 bouwjaar 1983 - 1997 Top 10 bouwjaar 1997 - tot nu moet dat niet zijn : Top 10 Luchtgekoeld Top 10 bouwjaar tot en met 1983 Top 10 bouwjaar 1984 - 1997 Top 10 bouwjaar 1998 - tot nu en 1 Best of Show |
Het is ongeveer, want golf 1 is gemaakt tot en met 83 (zelfs een 84 komt voor), deze valt in categorie tot 83. Golf 2 valt in de categorie vanaf '83, vandaar dat de verdeling zo is. Vorige Summer Show hebben we dit ook gehanteerd en dat ging perfect. :)
|
All times are GMT +1. The time now is 03:45. |