Komt goed, ben eigenlijk op zoek naar een Ibiza Cupra-1 voor een slachtfeest, maar geloof niet dat vrouwlief dat al helemaal ziet zitten :D
|
Quote:
blok goed nat maken met olie ,en dan zeggen dat er ander blok in moet :D |
Quote:
:lmao: :lmao: :lmao: Daar is ze net ff te technisch voor.... Vandaag wel een trekhaak en een punto achterwisser gescoord :D |
Quote:
jammer :mad: |
Quote:
krijg je ervan als ze steeds mee moet sleutelen........ :shake: |
Quote:
Denk het niet, ze wou precies weten wat er aan die Bora gebeurde :cool: Net ff aan het knutselen geweest; Wisserarm van een Punto gehaald op de sloop, jammer dat ie niet 1 op 1 past; de Golf gebruikt m8 en de Punto m6 :redface: Maar ff de 8mm boor er door heen en met een conische puntfrees het klemvlak weer de juiste maat geven en dan krijg je dit; Wel alles in de handboor (en dan bedoel ik dus ook echt hand-boor) gedaan omdat de aluminium/zinken ring in de plastic arm gegoten zit en als die mee gaat draaien dan kan je weer om een ander armpje :rolleyes: Ben er weer tevreden mee zo :thumbup: |
Ik ben niet zo'n fan van autobedrijven die dit;
en dit; Gewoon op een auto laten zitten :screwy: Maar goed, nieuwe kogels, middendemper en een trilling die ik gister nog niet had, we kunnen morgen weer verder :redface: :thumbup: |
Nette golf hoor, laat maar doorkomen die foto's :thumbup:
|
Quote:
:eek: Bevestigd weer eens waarom ik alleen bij uiterste noodzaak bij (grotere) autobedrijven kom. :mad: |
Quote:
Had de speling op de kogel, de losse accu en het te volle expansievat ook al doorgegeven en netjes excuses gekregen :redface: Maar het blijft wel opstapelen zo, terwijl de garages van die organisatie hier wel een goede naam hebben :rolleyes: |
Quote:
Het blijft mensenwerk, al staat er nog zo'n goede organisatie achter. Besteed zelf veel reparaties uit (de leeftijd hé :D ) maar heb dan rechtstreeks kontakt met de sleutelaar zelf. (zijn wel gasten die dikkere turbo's, interkoelers enz. op hun eigen RS2 schroeven :) ) |
Quote:
snapte al niet helemaal waarom het ' onderhoud ' mis was, jou 'kennende' doe je het zelf... maar het was dus een afleverbeurtje ? zijn wel behoorlijke 'missers', maar goed dat je hem zelf naloopt idd :thumbup: |
Mooie wagen alleen dat interieur ik zou daar niet mee kunnen leven..
|
Quote:
[zoals al vaker is gezegd: Fire and Ice: you love it or you hate it!] @Joram: heb je ook al zo'n fire and Ice 1:18 model besteld? Fire and Ice GTI 1:18 model |
Nee René :D
Vandaag wel wat leuks gescoord; BBS MAHLE 6x13 ET13 :cool: Lekker bezig geweest samen; Uitsnijding voor de trekhaak maken wou ze zelf doen :D Zit alleen nog steeds met een trilling die met de snelheid toeneemt, als ik optrek. Gas los is trilling weg, ik dacht aan de homokineten, die gecontroleerd en links-bakzijde was niet fris, dus vervangen, probleem niet over helaas :mad: |
vervelend trilinkje... , maar 13" vin'k wel klein, hoor...
|
hoe mooi bbs mahle ook zijn,13 is echt te klein onder een mk2,helemaal met dikke bumpers.....
goed bezig verder,zou zo niet weten wat die trilling kan zijn? [heb je wel centreerringen gebruikt? :giggle:] |
Interesse erin Gerben? :D Wou eigenlijk de wintersloffen erop gooien ;)
Weet het ook nog niet helemaal wat het is, assen e.d. allemaal goed, motor kantelt wel redelijk veel naar mijn idee :rolleyes: |
neuh,ben blij dat ik een x aantal sets heb kunnen slijten afgelopen tijd.....
edit;misschien motorsteunen gaar? |
pff gevaarlijk die stuurkogel. Verder vind ik dit altijd een heel nette kleur in combinatie met de dikke bumpers. :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 14:30. |