Quote:
Welke maat banden heb jij er eigenlijk op liggen? Dit is 195/45/16. Heb nog 165/40/16 banden liggen, maar weet niet of dat te plat & smal wordt (comfort & wegligging), |
Heb ook geen getrokken banden gewoon 195/40/16.
De Dunlops zijn op en niet meer te krijgen,moet nog even rond kijken voor vervangers. |
|
Wil misschien een powerrohr en Pipercross inlegfilter aanschaffen. Ik dacht dat ik een KR heb, kan iemand dat zo op de foto zien?
|
Je hebt in ieder geval de inlaat van een KR :thumbup:
|
Vind ook dat ie nog 6cm mag zakken ....
|
Kan je zien aan de spinnekop of er 1 of 2 stekkers opzitten
de inlaat is zwz van een KR |
Spinnekop in gietijzer (zwart geschilderd) zou moeten duiden op KR, indien dit degene is die bij het blok geleverd was natuurlijk
Spinnekop in alu = PL. Ik vind persoonlijk dat hij niet meer mag zakken, dan vallen de wielen in je wielkasten (ipv mooi de wielboog te volgen zoals nu), wat ik lelijk vind. En zo kan je tenminste lekker sportief rijden zoder je iets aan te trekken van kuilen en bulten. |
De O.Z.'s zijn te koop; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=108199
Vanavond een setje Sebring velgen gehaald, deze komen onder de Golf. |
GTI interieur erin (zoek nog een nette zwarte hoedenplank + hoedenplankdragers:
& de nieuwe wielen gepast: |
STaat gaaf die wielen. En het interieur ook! :thumbup:
Oude wielen vond ik ook erg race en mooi staan.. |
Misschien nog een setje korte bumpers ?
|
Mooie stoeltjes & mooie wielen, Kees! :thumbup:
|
Staat een grijs GTI interieur niet mooier?
Dan kan je dat ruilen met de mijne :D :D ;) |
Quote:
idd, voor deze golf 1 met 16v vond ik die oude wielen, hoewel normaal niet mijn smaak, erg goed staan maar goed, leuke mk1 in het algemeen :cool: |
De Auto Plas Heckjalousie dankzij Road Runner
|
Staat je golf goed :thumbup:
Gr. Dennis |
Na het interieur, krijgt het exterieur ook de GTI elementen. De striping, a-stijlkappen en de GTI badge zitten er inmiddels op. Binnenkort de rode grill-lijstjes, voorspoiler, wielkastverbreders, sticker + GTI badge op de achterklep. Met zoiets als resultaat:
|
Heel gaaf, zo'n heckjalousie! Behoorlijk zeldzaam! :cool:
|
Word steeds dikker Kees (:
|
All times are GMT +1. The time now is 21:07. |