het mooiste was natuurlijk als ie er gewoon mee reed...maarja...hij heeft een lompe aanhanger dus het hoeft niet..tjsa..
je zou zeggen dat je je trailer thuis laat staan omdat je geniet van het rijden in een auto..dus mensen die hun auto op een trailer knallen geven meer om looks dan om het rijden zelf |
Quote:
So true...Maar mensen die een trailerqueen hebben hebben meestal ook wel meer auto´s waar ze dan wel weer in rijden :rolleyes: |
Als ik een trailerkween had, dan ging ik er gewoon mee rijden :)
Maar ik snap het wel, door rijden krijg je toch gebruikssporen, en dat is altijd jammer na een lange/kostbare restauratie... Heb ook wel eens een trailerqueen zonder motor gezien, dan heb je wel een goede reden :D |
Quote:
Dat is dus gewoon de reden dat ze op een aanhanger staan...ALLE TREE-LEUR KWIENS HEBBEN GEEN MOTOR! :D :D |
René aan het sparen voor Fuchsen dan? onbegonnen.... succes... ;)
|
Quote:
;) fijn dat je er weer bent :D |
ik vind hem alleen mooi als ze hem in ieder geval wel de trailer oprijden.. :rolleyes:
super strak golffie, fucksen zijn apart op een 1!! :) |
|
Mijn trailerqueen:
(let wel, zonder motor) ex trailerqueen: (met motor :eek: ) |
wij hadden er verlede week ook een,
ff nog over de "discussie" dat die mensen ook nog wel een normaal rijdbare wagen waar ze wel in kunnen rijden,dus dan heb je zo'n koningin achter je op de trailer, meestal rijd ervoor met een of andere oude gare bestelbus. dus waar rijdt je dan in: juist, in die oude gare bestelbus.. dus 1 je cruist niet lekekr in je golfje 2 je rijdt in oude gare bestelbus. dus duidelijk een verlies/ verlies situatie zo dat was mijn analyse. Jasper heeft gesproken, uch :cool: |
Quote:
welke afmeting? hoe lang moeten ze nog staan? ;) :) (vergeet ik de adapters nog? :p ) |
nog meer trailers...
|
damn.. met die laatste trailer, als je naar een VW meeting gaat, passen er wel een stuk of 4 golfjes op :D
|
Quote:
mooi he! heb je die dubbele gestuurde as aan de voorkant gezien? :) superapart!! |
die kar alleen al weegt al meer als mijn golf volgens mij...... verklaart ook die lompe truck ervoor:D
|
Quote:
Joh, kunnen er wel in de breedte op...dus een stuk of 6 a 7 :D |
Mijn trailer"queen"...
|
oei! een bril...zuinig op zijn!
|
wahahah....er staan 2 utra dikke lambo`s op en jullie hebben het over de trailer...gheghe...aparte mensen
|
mjam!! |
All times are GMT +1. The time now is 20:09. |