Vandaag een bezoekje gebracht aan Dumpd!
Hierbij alvast een voorproefje: Meer foto's in komende editie van Volkstyle! Voor meer check out: https://www.facebook.com/volkstyle.eu |
super meeting!! congratz aan de organisatie, subliem geregeld zo! ;)
|
Super meeting met supersfeer en ongelofelijk wedrezijds respect tussen de vag en de Jappen!!
|
Wat is een goede site om foto's per stuk te uploaden zonder dat ze mini formaat worden?
|
Quote:
800x600 Gr Fai |
Topdag gehad, 1 van de betere meetings. En dat op werpafstand. ;) Enka terrein gaat helemaal plat, alleen de voorgevel zal blijven staan alszijnde 'stadspoort.'
|
Quote:
In ons album (link in de eerste post) kun je tot 1m per foto uploaden. Ik ben nu zelf ook mijn foto's er in aan het zetten. |
Alles in 1 foto:
DUMPd VW Cabrio :) |
Hier ook weer thuis vanuit Ede , was een erg leuke meeting , zeker leuk om ook eens bij de andere merken te kijken ! Dan zie je dat de 'anderen' er ook eigenlijk net zo mee bezig zijn als ons ,alleen dan misschien een wat andere stijl of soort 'tuning',zo heeft een ieder z'n eigen idee en stijl .
Zeker een leuk idee om een gemengde meeting te houden ! |
je was er inderdaad weer bezig mee :D
|
Hoezo stond deze eigenlijk binnen?
No offence verder.. |
omdat hij geweldig is.. heb nog nooit een tweede gezien. hadden eigenlijk alleen nog spiegels op de voorschermen moeten zitten.
|
Is dat een oude Skyline ?
|
Quote:
:tongue: Stonden iid erg leuke en speciale japanse modellen binnen , sommige had ik zelfs nog nooit gezien , was idd erg gaaf om te zien ! |
Quote:
Datsun 510. |
Quote:
Nee zoals deze Nissan: Naar wat ik begreep van Inne zijn er 4 in NL, en alle 4 in handen van dezelfde eigenaar. |
die nissan is dat met zo'n hoge achterkant weer een extra special iets?
hier in het dorp rijdt zo'n ding maar dan gewoon als 2 zitter en een kontje.. |
Wat is het Enka-terrein een waanzinnig gave locatie voor dit evenement! Ik heb zowel binnen als buiten mijn ogen uitgekeken. En dan ook nog eens twee kilometer van mijn huis vandaan :thumbup:
De mix van Euro en Japans spul vond ik erg geslaagd. Binnen stonden eigenlijk alleen maar dikke bakken. Ook buiten was het niveau van de auto's bovengemiddeld. Hieronder nog wat foto's, waaronder een in mijn ogen perfect gestylde mk2: |
Dank je wel,dat is de mijne :thumbup: Mooie foto.Ik heb het best naar mn zin gehad.Wat een toplokatie. |
Dan is er hier nog één voor jou! :)
|
All times are GMT +1. The time now is 01:53. |