[QUOTE=Big_Mac_Mark]Very nice Christiaan!
@ Melvin: Ik heb dat niet bij mijn cabrio, dat het dak zo bol gaat staan! Weet ook niet hoe dat komt, BTW...[/QUOTE ] :) omdat ie stilstaat misschien? hier nog wat .... |
heej bob, daar alweer andere wielen :|
@BMM: weet je zeker dat je dat niet hebt? je ziet het namelijk bij iedere cabrio!!! foto graag :D |
wij me 3 onderweg naar retro mania :D met dank aan vwpolo89 |
die laatste is ni echt rollin' maar wel on the road :D
|
ja zeg het is het idee da telt e ;)
|
Quote:
Dan is de boel niet zo strak meer. Soms lijkt het wel een opgeblazen vuilniszak zo'n dak. |
Quote:
Worthersee wielen... Gaan straks weer de verkoop in... |
Hij wint geen schoonheidsprijs maar dat ding gaat wel.
20vt met een Garret t38 en een eaton compressor. |
Hier ben ik dan...
|
Quote:
:eek: HEERLIJK :eek: |
gespot in emmen vandaag? |
en hier is de one voor de beeldschermachtergrondfreaks http://www.volksforum.com/albums/fi...11_original.jpg |
achterbumpert kwijt?
|
Quote:
Nee.. Heel de dag in Delft gestaan. EN wat staat tie nog hoog!!!!! :eek: |
Hmm vandaag ook wat shots gemaakt...alleen jammer dat ze beetje ver weg zijn... :D
En nu eentje met een sony psp ervoor :p p.s sorry voor de grootte...ben te lui om ze kleiner te maken... :redface: |
mooi mooi karretje cng!! echt dik, heb je specs over de maten wielen en verlaging wat eronder ligt? ben er wel benieuwd naar, want je ligt lager dan ik volgens mij...en zijn dat al de bredere g60 lijsten vooraan of rij jij ook nog met de orginele gti (dunne) lijsten? hoe heb je dat zo voor mekaar gekrege...bij mij willen ze soms iets aanlopen. alvast bedankt, greetz....
oja 'rolling' shots ey....ghehe, nja niet echt rolling maar wel primeurtjes. mhoehaha |
Heb 9J rondom met 14'ers wielen, en 225/40/14 band erom.
De wielkasten zijn nog helemaal origineel ..dus niet getrokken. En ik heb gewoon de originele gti lijsten.(dus de smalle). De verlaging zou ik je niet durven zeggen...heb hem zo laag mogelijk geschroefd en ik heb idd bij extreme kuilen of bulten dat hij ook aanloopt. Moet nog een paar fatsoenlijke bumpstops erop gooien, die clip it's zijn zwaar klote...gaan er telkens tussenuit. Wat heb jij dan erop liggen ?...want het ziet er bij jou ook lekker breed uit moet ik zeggen.... |
9 & 10 x 14, ook met 225-40 14 rondom :D ik rij nog niet met bumpstops, maar wilde daar eigenlijk ook zoveel mogelijk vanaf blijven....en dus g60 lijsten te gaan steken. maar nu ik ik dit dan weer zie, begin ik weer te twijfelen :confused: :redface:
|
smalle lijsten vind ik mooier der der derrrr staan.
8,5 j 17 inch zou dat gaan aanlopen in golf 2. Welke et dan te gebruiken et 35 of 40. Gaat om deze maar nu weer naar de rollin pics |
Ik heb er nog meer...en ook nog in een groter formaat. Die pics zijn echt super gelukt ja. Zijn gemaakt door Mike Kippen, hij schiet ook veel pics voor op Vortex. FIjne gozer, erg gezellig mee gehad. ( tequila, tequila, teguila! )
|
All times are GMT +1. The time now is 01:59. |