Quote:
Niels heeft een filmpje van de burnout :D Zal asap online komen ! Buurman is echt gek, die gumt overal mee ! |
heb ik dus ook gemist :(
|
Net in de pauze ff mijn foto's van de camera gehaald. Hier een paar toffe:
|
En nog een paar:
|
Zo was behoorlijk druk zo te zien!!!! :cool:
Heb ik helaas allemaal moeten missen :frown: :frown: Mooie fotoos weer trouwens! |
golfblauw is er nu wel errug veel :biggrin:
mooie luchtkoelers en strak weer |
Perfecte avond, jammer dat ik al weer zo snel weg moest. Volgende keer maar weer een bakkie bier :tongue:
|
Sorry, ik word een beetje gek van het proberen normale foto's in mijn berichten te krijgen.... :frown:
De grotere versies zie je in het album. |
Sow! Kom de volgende keer ook maar ff kijken, waterkokers zijn ook toegestaan zie ik wel...(apart parkeren zeker?) Wanneer is de volgende?
|
Burnout
Quote:
YES eindelijk het filmpje van de BURNOUT online, check hem hier! :biggrin: :cool: Zie hier de strepen nog staan... |
Hij is goehoedddd !!!
hehehehehe Volgende maand misschien met een andere auto gummen.......begint met een p. ;) |
- En?
- Ja goed! - Mooi! |
Idd dat commentaar van mr. VA:
uhuh huh huh, heb je em er op staan of nie?? Jaaaa... Shiiiitt, hij 's vet man!! :D:D:D |
Lagguh he! :D
|
he leon man!!!
van alles dus fotoos gemaak maarrrrrrr ik staat er natuurlijkweer niet op iksnapt er helemaal niks van! of moet je nog een beetje wenne aan je nieuwe vrinden (ik mijn bussen en speedsterretje?) he enne andre de gast die ik mee had vond het wel een relaxed zooitje dus. hij is eigen lijk van het bmw kamp maar ik geloof dat hij zo langzamerhand wel de luchtgekoelde kriebels krijg. was echt leuke avond man. morgen naar t2 meeting in hoeven dusss dat word weer feest!!!!!!!!!!!! laterrrrr |
Quote:
Hee Bart :D Heb later op de avond geen foto's meer gemaakt :( Mijn toestelletje werkt niet echt lekker in het donker................nieuwe is onderweg ! Wordt tijd dat André ook maar eens een beetje luchtgekoeld gaat rijden dan hè ;) Was zeker tof dat je er bij was, volgende maand met de speedster ?? (kan André met de bus rijden, kan die alvast een beetje aan het luchtgekoelde wennen :D ) |
Kick off !!
Kickun gosâh die burren aud !!! Vaker doen . Heb je tenminste kans dat het eenmaal een echte cruisnite wordt als je met zn allen op moet soutâh en wegrijden ;) |
Tis vooral het commentaar dat het 'em doet! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 11:06. |