Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   29 mei Regiomeeting KCN Zuid-Holland (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10174)

klaas 22-05-2005 20:09

zal ik dan ook maar komen?
kunnen jullie een beetje afkoelen van al dat moois :D :D

volksfahrer.nl 22-05-2005 20:18

Ja lekker!
Mangosaus met witte chocovlokken voor mij!

klaas 22-05-2005 20:34

mmmm, wat dacht je van brokken double chocolat brownie met vanille saus :eek:

Rico 22-05-2005 20:58

Sorry, ff of topic!

Quote:
Originally Posted by klaas
geloof het of niet maar het is begonnen, de ijsbus on tour:
16 mei:Retro mania
20-22 mei voorjaars meeting VCT2
29 mei keverdag zuid holland
5 juli acn meeting
10 juli Keverdag Schagen
10 sept Almere

Leuk Klaas, gaan we je zien in Almere!!!!
Komt je vriendin/vrouw dan ook mee?

klaas 22-05-2005 21:44

ik zal het vragen, na Retro mania heeft ze de smaak wel te pakken :eek:
zo en dan gaan we nu weer fijn on-topic( voordat we de boel te erg vervuilen) dus allemaal naar Zuid-holland zou ik zeggen!!
leuk ik heb er weer zin in, ook afgelopen weekend was het weer erg leuk op de vct2 meeting, klein maar fijn :D

ska1958 23-05-2005 12:44

Ja ga ook maar ff kijken, tis ook om de hoek voor mij :) Hopelijk met verse pinstriping op de bus, want die gaan er vandeweek als het goed is op :D

Niels - AirMighty.com 23-05-2005 12:59

Quote:
Originally Posted by ska1958
Ja ga ook maar ff kijken, tis ook om de hoek voor mij :) Hopelijk met verse pinstriping op de bus, want die gaan er vandeweek als het goed is op :D

Kijk goed bezig!! :D

Ik hoop dat ik ook van de partij ben met Kever... het ziet er namelijk niet echt super uit voor de APK, hij moest iig omhoog incl. schokbrekers en nog een aantal leuke :mad: zaken die gefixt moeten worden.

ploon 23-05-2005 13:09

zeker goed bezig!!

Brazen 23-05-2005 13:13

Ik hoop dat ut ook dit jaar weer gaat lukken !!!

Quote:
Originally Posted by Airtime
Tuurlijk ben ik er! Was vorig jaar ook erg goed! :cool:

Was ook lekker weer vorig jaar.....hoop dat dat dit jaar ook het geval is!!!

Airtime 23-05-2005 13:29

Nouououououwwww, het gaat wel de goeie kant op! Wordt :cool: weer! :)

Rico 23-05-2005 13:57

Quote:
Originally Posted by Airtime
Nouououououwwww, het gaat wel de goeie kant op! Wordt :cool: weer! :)

eh.. weet je zeker dat deze van dit jaar is?
trouwens ik geloof het pas als het donderdag ook nog zo voorspeld wordt, meestal zijn weervoorspellingen voor de lange termijn niet betrouwbaar.

maar laten we het hopen, wordt een keer tijd!!!

VolksKai 23-05-2005 14:38

Quote:
Originally Posted by Rico

Amen!

volksfahrer.nl 23-05-2005 17:35

Quote:
Originally Posted by Rico

Je bent geloof ik wel blij met die grote letter functie hè? :D

Michiel86c 24-05-2005 12:40

Ik vanochtend tegen Waldorf: "misschien kom ik wel even langs"... (@Waldorf: nog bedankt voor de snelle levering van de t-shirts!) maar ik ga zondag op vakantie! Tis dat m'n hoofd er niet af kan anders vergeet ik die ook nog eens.. :rolleyes:

danielle 24-05-2005 13:23

@Niels, lukt het niet laat het me dan even weten! Dan houd ik er rekening mee met de inrichting van de showroom ;)

Niels - AirMighty.com 24-05-2005 13:57

Quote:
Originally Posted by danielle
@Niels, lukt het niet laat het me dan even weten! Dan houd ik er rekening mee met de inrichting van de showroom ;)

Hey Danielle, we doen echt hard ons best!
Hij wordt momenteel gelast, ik heb vanmorgen nieuwe veerplaten op kunnen halen, die waren blijkbaar versleten dus had ik geen veering en daar werdt hij o.a. op afgekeurd... en dat gaan we er morgen weer onderhangen en verder nog wat kleine dingentjes...
Ik hoop dat het lukt maar ben nergens zeker van momenteel!?! :frown:

VolksKai 24-05-2005 14:04

Ziet er veelbelovend uit, Niels! Ik duim voor je!!

PS: Vind je dat niet link, auto alleen op de krik en geen assteunen? Je gaat er toch niet onderliggen zo??

Tot zondag!

Niels - AirMighty.com 24-05-2005 14:11

Quote:
Originally Posted by kai+mirjam
Ziet er veelbelovend uit, Niels! Ik duim voor je!!

PS: Vind je dat niet link, auto alleen op de krik en geen assteunen? Je gaat er toch niet onderliggen zo??

Tot zondag!

uhm... wel daar gaan we gewoon onderliggen!?! :D Moet wat, toch!?!
Tot zondag!!

Oskar 24-05-2005 14:28

Niels, mocht het allemaal niet lukken voor zondag (zaterdag eigenlijk), bel me dan ff. Ik breng zaterdag namelijk mijn kever naar DH. Zondags kan je met me meerijden als je wilt. Tenzij je kever klaar is dan, dan moet je gewoon met je kever komen.

Ben ook flink aan het voorbereiden. Hele weekend gepoetst en ben nog steeds niet klaar. Ga vanavond weer verder met poetsen en wat opties erbij monteren. Hij moet er wel een beetje deftig bij staan zondag natuurlijk!

VolksKai 24-05-2005 14:34

Quote:
Originally Posted by Oskar
Ben ook flink aan het voorbereiden. Hele weekend gepoetst en ben nog steeds niet klaar. Ga vanavond weer verder met poetsen en wat opties erbij monteren. Hij moet er wel een beetje deftig bij staan zondag natuurlijk!

Klinkt goed!! Wanneer kom je bij mij de laatste spullen ophalen? Vrijdag rond een uur of 5-6? Of wilde je donderdag al komen?

(het is nog niet binnen, maar dat kan niet lang meer duren. En als het goed is, zijn ook de lighted d-signs op tijd :cool: )

All times are GMT +1. The time now is 01:40.