Quote:
Flymow achtig iets :wink: :rolleyes: |
Ik zou soms willen dat ik weer student was....... :rolleyes:
|
Quote:
Had jij zelf geen bus zonder kenteken oid voor de deur staan :rolleyes: |
Impreza........
vette bak? |
Quote:
had !!!, die staat nu achter een garage deur, en volgde maand in een echte schuur/../ ;) ooit word het nog wel met me... |
Quote:
ongelovelijk vette bak |
mooie foto's langs dat muurtje zeg... kwijl...!!
|
Quote:
Echt niet, hoor... :p :D Enne @ Neetje: Jij weet de plekken wel weer te vinden, he, voor mooie foto's! :cool: |
zucht.... :rolleyes: :( |
En die foto's van 'onze' dinsdagmiddag? :p
|
Quote:
ga `k nu wel ff uploaden.... kan toch niet slapen :( |
duzzzzzz weer `n dinsdag van rene :D
dit keer kwam Bic Mac Mark eventjes op bezoek met z`n cabrio! wat een mooie bak!! :eek: (foto`s zijn gemaakt met telefoon....) :cool: :cool: :cool: |
wat is dat toch heel de tijd met dat handje op de foto ;)
|
Quote:
We bellen! :tongue: Hehehe |
Quote:
Betekent "Hang Loose" oorspronkelijk, maar nu doet iedereen het als ze op de foto komen te staan in/met/bij een VW :confused: |
Quote:
Ik weet wat het betekend, maar betekent dat dan dat ik niet 'loose mag hengen' omdat ik niet surf? :rolleyes: (want dan weet je ook dat het daar oorspronkelijk vandaan komt...) |
Nee hoor, je moet doen wat je zelf wilt!! Maar het lijkt erop dat iedereen dat doet, waardoor het niet zo origineel meer is..... maar mij maakt het niks uit! ;)
|
Quote:
Okee dan...Maar dat is toch een beetje het gevoel van VW rijden; gewoon lekker gek doen en doen waar je zin in hebt... :biggrin: |
Quote:
mooie foto's voor een foon, wat voor 1 is het? |
Nieuwe Sony-Ericson, met 2 megapixel, en autofocus (eerste telefoon die dat heeft...) Echt een gaaf dinkie!
|
All times are GMT +1. The time now is 07:58. |