nja kijk, als je maar 1x in de 2 weken een mailtje ontvangt en niet meteen als je iets vraagt zit ik me twee weken op te vreten... en ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die genaaid zijn...
ik zie wel of de set binnenkomt, anders haal ik het wel ergens anders of ik haal het op bij hem... p.s. kijk, je moet een keer actie ondernemen he, hij kan me nog wel een jaar afhouden met telkens een excuse mailtje, maar waar ligt de grens :S |
heb je het via ebay besteld? of rechtstreeks bij hem?
ik denk dat het nog wel komt hoor, duurt vaak gewoon lang. Ik heb zelf geen ervaring met schroefsets bestellen maar heb weleens meegemaakt dat ik ergens een paar maanden op moest wachten, en dan heb je inderdaad het gevoel dat je genaaid wordt, maar dat valt meestal wel mee. en helemaal als je weet waar die gozer woont zal hij dat niet snel doen, aangezien je ook bij hem voor de deur kan gaan staan... |
nja, hij kan ook ieder willekeurig adres naar me toesturen... hij zei wel dat ik het daar ook op kan halen dus zal wel kloppen... maar in telefoongidsen (inet) vind ik niks over hem (geheim nummer kan ook nog) mja, kga niet telkens excuses verzinnen voor hem...
|
hoe lang wacht je er nu al op mel?
|
gewoon blijven mailen die vent !
heb ik ook gedaan en hept het beste ! als hij belooft maandag heb je hem gewoon maandags weer mailen ! enz enz . ! kan idd erg lang duren soms is erg vervelend ! |
ja ik mail hem iedere dag :P hij wordt al gek van me denk ik... nja iedere dag is overdreven, zeker 3/4 keer in de week...
uhm... ik wacht al 5 weken, of trouwens, 5,5 weken... |
Quote:
stuur em een soort van dreigmailtje.. dat je er nu strontzat van bent.. dat vrienden van je ook niet zolang hoefden te wachten... zet er ook bij dat als `t nu nog te lang gaat duren dat je ebay inschakeld.. |
ik zou niet teveel dreigen als ik jou was ,werkt vaak niet !
gewoon blijven mailen laat hem maar gek worden deste eerder stuurt hij hem op ! g |
hmm bij mij werkt `t vaak wel ;)
maar `t is toch zo dat als je iets hebt gekocht via ebay en de verkoper levert jou `t onderdeel niet.. dat ie problemen kan krijgen met ebay? |
was niet via ebay!
maargoed, heb hem een ultimatum gesteld telkens :S |
geld terugboeken en laat m maar stikken...
Is toch idioot dat je zolang wachten moet? in 5 weken tijd kun je lekker sparen, dus een beetje duurder bij een ander (die wel fatsoenlijke levertijden heeft en betrouwbaar is) is het mij wel waard :) dat had ik gedaan in elk geval ;) |
Quote:
Dat kan ik me ook wel indenken, maar ik had mn geld niet meer aan die vent willen besteden :biggrin: |
Heb je je geld inmiddels al weer terug?
Bij bolku liggen de supersport setjes voor 500 misschien is dit een optie. Stroeve heeft ze ook maar dan voor 625 |
Quote:
nog steeds niks :S:S en hij had het op de post gedaan 2 weken geleden...................toch maar weer contact met uhm opnemen (wat je ongetwijfeld hebt gedaan) echt zwaar bagger dit |
niet zo vloeken mel... helpt niet ;)
maar wel sjit dat je je geld kwijt bent... was `t veel? en mailt hij al terug?? |
tering.. ik wist niet meer hoeveel.... idd gewoon zeggen dat je nog 1 mailtje stuurt.. reageert hij daar niet op... dat hij dan een probleem heeft...
|
Quote:
Mijn golf is 6 weken bij de spuitert geweest..... :mad: dat is pas lang :D nee joh lullig, denk dat ik hem al eens opgezocht had.... :wink: |
ja het is nu dus inmiddels wel meer als 2 maanden geleden he.... heb via mensen van het duitse golf cabrio forum inmiddels telefoonnummer en adres gekregen wat ze voor mij opgezocht hebben op internet... ons pa is nu op z'n werk aan het bellen als het goed is :D... (buitenland bellen kost geld he ;))
|
kijk hoop dat het nu opgelost word!!!!!!!!!! hou ons op de hoogte
|
Quote:
ik hoop t beste voor je man, zou niet tof weze van die KL*TE M*F :mad: |
All times are GMT +1. The time now is 11:28. |