Van die ellelange quote-posts van mensen die zich geroepen voelen om iedereen persoonlijk een antwoord te geven..
De pul.. dat was geen reactie op jou hoor, je moet je niet meer voelen dan je bent :thumbup: |
sorry,ik dacht even dat ik me met jou mocht meten....
shit,nog steeds niet:mad: |
Quote:
Als je daar zelf eens mee begint :thumbup: |
Quote:
weet je wel tegen wie je het hebt :tongue: |
Quote:
Gerben, jij krijgt je antwoord wel via PB, mag hier niet meer. :D |
Quote:
:D |
Quote:
Too little air. En dan heb ik 't niet alléén over je schokbrekers. :D |
:d:d
|
Ik erger me aan mensen die posten alleen om hun post-count op te krikken.
+1. :D |
Mensen, laten we het bij ergernissen houden...
alhoewel jullie doorgaans je ergeren aan elkaar,wat dan ook wel weer deze topic in leven houd, vicieuze cirkel :D Misschien komt het "to be hated" topic nog ooit wel eens :) |
Ik erger me aan vicieuze cirkels.
minderprettigevrouwelijkedingendieikmisschienookwe lheb! |
Quote:
Gewoon stampen met die ricer ik had een daily (R)over 216gti..(d16a) lusten ook 15w40... blijven vullen :D |
Quote:
zo moeilijk is ie niet hoor.. ken je ouwe filmklassiekers |
Quote:
Bedankt Peter. :D |
Yw ;)
|
Quote:
Young Male Single, Cock is Hard? Young Male Seeks Cock in Hole? Dat is het enige dat Google me geeft... Weet niet wat jij vroeger voor films keek, Ries, maar dat is niet mijn soort. :screwy: |
Your mother sucks cocks in Hell??
|
Quote:
even op google kijken chris, niet in je surfgeschiedenis |
Quote:
jawel |
M u O z F
|
Quote:
Bitch please. :tongue: |
Quote:
:tongue: |
Quote:
Dat word het beste topic van volksforum ! Hell Yeah ! |
Quote:
Staat dat werkelijk in de van Dale ???? Jeetje jij bent echt goed. |
dat komt van mij af martijn ;)
|
Weet ik ;)
|
Quote:
Is dat niet al gewoon het dikke mkIV topic dan? :D |
Neej, want jij bent daar aanwezig...Bastaard jonguh!
|
Ik erger me aan forumleden die alleen maar posten om de meeste posts te halen, door alleen maar met 1 woordje in een topic te reageren...
|
.. of een irrelevant plaatje.
|
hm dit verwordt snel tot een filmposter waardig topicje... :P
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58213 |
:iamwithst
Pff, vandeweek achter een tweetal cheapass golfjes aangebeld. 1 was de sleutel kwijt, weer paar keer gebeld, nee kan hem nergens meer vinden laat even 1 maken. Ok, donderdag moet ie er zijn. Donderdag weer bellen, ja heb hem net verkocht. :screwy: Vervolgens andere handelaar gebeld, had 1 staan. Afgesproken tussen 2 en 3. Half 3 sta ik daar, 3x aangebeld, om het het huis heen gelopen, volluk geroepen, auto bekeken en maar weer weggegaan naar een kwartier. Bel ik hem net, ow vreemd joh, was wel thuis, maar hij is verkocht! Grmbl.. :mad: |
@Hugolf:
:thumbup: |
Dat Tattoo's mode zijn geworden :mad: |
Volgens mij is er niet een levende yank die niks op z'n lichaam heeft laten tekenen
|
Quote:
Waar baseer jij op dat het mode is dan? Ik zit onder de tattoo`s net zo goed als jij, maar wij doen het toch ook niet voor de mode, maar omdat we het mooi vinden? Net als die sjaken van Miami/LA ink, ze zenden alleen maar die shizzle uit waar een betekenis achter zit, maar de tattoo`s die mensen zetten omdat ze het mooi vinden zie je nooit.... Das toch gelul :screwy: Nie om te zeiken ofzo, maar dit vink echt vreemd... |
Ik weet het goed gemaakt. Als jullie zo nodig onzin willen posten op het forum i.p.v. MSN, mag ik jullie dan verwijzen naar het foto-album. Daar word (bijna) niet gegumd, omdat er niet echt een "on-topic" discussie bij een foto bestaat. En bovendien hebben mensen die wel intresse in een topic hebben geen last meer van jullie.
|
Ik erger me, aan mensen die toch weer beginnen met uitdagen, nu de overkant zich eindelijk eens een avond gedraagt.
|
Ik erger me echt rot joh,
Ik erger me aan mensen die zich ergeren aan foto`s met de eigenaar erop, zodat ze niet die foto`s ergens kunnen posten met de subscriptie dat het hun auto is. |
Quote:
Hahaha :owned: |
All times are GMT +1. The time now is 07:08. |