![]() |
Was een echte Ferrari te duur voor hem of zo. Haha :tongue:
|
FERRADO, duzzzz... ;)
|
Wow...gaaf ding die ferrari-look Corrado!
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Je moet het mooi vinden,maar ja het is een corrado :rolleyes: :tongue:
VW Corrado 16V-G60 Limited 1989 Dit is de meest Exclusive vw motorsport bolide! Hiervan zijn er maar twee uitgebracht die het daglicht hebben gezien! Corrado 16vG60 Limited 1 ervan is uitgebracht met 2wd, en de andere met 4wd (syncro) De bodykit's voor deze C zijn special gemaakt voor VW door hun Plasticleverancier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die wielen vallen nu netjes! Alleen zou het net iets gaver zijn als ie wat platter zou liggen. :tongue:
http://img.photobucket.com/albums/v...iG60/damn-1.jpg |
Die gele corrado, dit is toch geen porum, het is net een oude Alfa Romeo, als je het mij vraagt :shake:
Maar dat interieur daar in tegen, daar word ik blij van ;) |
...sinds kort ook weer een C... voor mij is dat de dikste natuurlijk! ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ...mooiere velgen komen asap... |
Topic even omhooghalen met wat dikke Corrado's :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Zo, die mag je zo op de stoep zetten, knutsel ik er wel andere achterlichten in! |
Inderdaad: Corrado + 9J Revo's = 100 punten !!!! Perfecte combinatie
|
helemaal mee eens...
Oh ja, d'r zitten bij mij ook eindelijk 'normale' velgen onder: ![]() het zijn 17" Mille Miglia F-20-'s, 7J, ET37 met 10mm spacers achter |
Quote:
Eg wel liefst nog 8,5J voor als ze maar een hol hart hebben :thumbup: Geen betere combo denk dat het zelfs nog mooier als BBS is. Die witte met Revo's die staat PERFECT. |
Ooooeh!
![]() |
Jaaaa geweldig toch wou wel dat ze er in 18inch waren.
|
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo, dat moet wel weer even genoeg zijn. :D |
Je bent weer goed bezig Dennis :thumbup: :thumbup: :D
|
![]() ![]() |
Ouwe post jatter! :D
Wel gaaf dat dashboard, maar had er een Eos/Scirocco dashboard in gehangen :thumbup: |
Quote:
Hahhahahaha volgende keer wel even bij corrado's posten hé en niet bij scirocco :D kan ik ze nog wat sneller en makkelijker jatten hahahaahaha.. Is zeker dik dit,maar mooier was idd een scirocco dash... :thumbup: |
Ja Rene, ik had mijn best weer even gedaan. Haha
Nu doe ik ook even mijn best om mijn Corrado even te showen. Blijft toch leuk he. :D ![]() ![]() ![]() ![]() Ik merk wel echt dat ik ook eens foto's van de achterkant van mijn Corrado moet gaan maken want daar heb ik bijna geen mooie foto's van. :rolleyes: |
Simpel, maar hij blijft gaaf. :cool:
![]() |
![]() |
![]() |
Het duurt nog even voor die weer buiten komt...:)
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Helaas Nigel. Die had ik al eens gepost. :tongue:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Klein maar fijn :D
![]() |
Wat zijn dat voor drastisch vette velgen?
|
Quote:
Zender turbo dacht ik... |
hee gorry zijn corrado is er ook nog
|
Dat zijn inderdaad Zender Turbo's; maar dan wel zonder deksels...
Stoere velgen, idd ! ;) ![]() |
Voor de liefhebbers:
http://link.marktplaats.nl/423255090 Helaas wel een verkeerde steekmaat en een klote et. Dus dat word of je wielen of naven omboren. :tongue: |
![]() |
Quote:
is dit de oude van gorry vd made? |
Quote:
Ja dat klopt idd.. |
![]() |
Was da voor stukkie techniek ??
|
All times are GMT +1. The time now is 22:33. |