achteruit donuts maken :lmao:
|
Ik glij gewoon, en heb d'r lol in.
Of het nou donuts zijn, driften wordt genoemd.... ik trap gewoon 't gas in en draai 't stuur en glij. :D |
Vandaag weer even lekker een blokje om geweest met de daily!
Heerlijk, zij had al een week of wat binnen gestaan, maar was weer lekker om even met haar op pad te zijn. |
Mijn caddy in de sneeuw :cool: :
|
Quote:
wat is er nog daily aan een auto die al een paar weken binnen staat:P... |
fotootjes van vorige week...
Zomervelgjes eronder geknoopt, Luup net gewassen en gewaxed, klaar om naar de openingsmeet Lupo/Arosaclub te gaan... wegens zware sneeuwval besloten om thuis te blijven... (195/40 zomerbanden 7mm + 15cm sneeuw = niet fijn...) beetje sneeuwschuiven... altijd fijn, sneeuwschuivers die een sneeuwbank schuiven langs de parkeerplaats.... :mad: en ja, er zit een scheur in t glaasje van mn mistlicht... |
van het weekend zijn we even in Duitsland geweest .
dacht dat de sneeuw wel aardig over was ......... maar de golf zag er gistere ochtend zo uit en aan het eind van de straat zat een vw dealer . bij sommige auto`s kon je niet eens zien wat het was :screwy: |
Weliswaar zonder auto, maar met boom:
|
Die staat pas laag!!
|
Afgelopen weekend met de spijlbussen.nl wintertrail was er weer zat gevallen !!
bron; http://www.spijlbussen.nl/smf/index...pic,4154.0.html |
Afgelopen weekend in Lapland doorgebracht, lag ook wel voldoende sneeuw. :)
|
Quote:
goh wat zit jij toch weer op vervelende locaties |
Ik ben de winter maar weer even gaan opzoeken afgelopen week... er lag hier namelijk geen sneeuw meer...
Even een korte impressie van wat er in Oostenrijk nog wel lag: Wat ga ik de winter toch missen..... |
|
Quote:
Birne-schnaps? :thumbup: BTW: Lul?! Ik ben al 4 jaar aan het afkicken... :( |
He Dirk, mooie rode piste ! Die kun je in een paar bochtjes doen en hoofdzakelijk lekker naar beneden knallen !
|
je kan zeggen van die piste wat je wil... maar die "stance" is behoorlijk professioneel.. zo dicht krijg ik mn benen niet naast elkaar..
|
Quote:
Inderdaad alleen dan zonder de birne, die was aan de bar al naar binnen gegaan ander had mijn schatje hem opgegeten! Afkicken doe ik niet aan....... dit is mijn lievelingsdrug waar ik al jaren verslaafd aan ben. :) Quote:
:thumbup: Het is ook maar een momentopname, 10 minuten later zit ik aan de enorme carvebochten en dan zijn je benen toch een heel stuk verder uit elkaar en lig je heel dicht tegen de piste aan. Het leuke aan een piste die leeg is is het uitproberen van alle ski-stijlen. Ik zit trouwens sneller op de 0-80kmh dan mijn Golf 1 ! |
All times are GMT +1. The time now is 21:02. |