Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Project MK2 VR6 naar R32 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=49276)

stinky 19-11-2012 12:44

Nee, inderdaad. Maar je bent in verhouding vaak minder kwijt als je replica's koopt. Is ook logisch, daar zijn het replica's voor. Maar als ik echte kon krijgen voor weing had ik dat natuurlijk gedaan. Ik ben er ook niet echt naar opzoek geweest, deze stoelen zijn mij aangeboden voor een schappelijk bedrag.

Richard 19-11-2012 16:13

Quote:
Originally Posted by stinky
Inderdaad, ik weet nog niet hoe ze zitten na een lange rit. Maar dat zien en voelen we vanzelf wel. Ik ga geen duizenden euro's neerleggen voor stoelen waar ik af en toe opzit. Verschil is er inderdaad en als ik het geld ervoor over had gehad, had ik ook wel echte gekocht, maar dat is niet zo. Ik ben er tot nu toe tevreden mee.
Ben toch blij dat er mensen zijn die je project/auto waarderen, ondanks je een replica onderdeel in/op je auto hebt.

Wie zegt dat ik je project niet waardeer, heerlijk gelijk de slachtoffer hoek in duiken...
Ik geef enkel een mening, doe er mee wat je wilt.. Doe ik ook met jouw mening

stinky 19-11-2012 19:41

Ik heb het over m'n stoelen, niet over m'n project. Ik duik niet in de slachtofferhoek. Het intreseert me geen reet wat je ervan vindt. Probeer je alleen te zeggen dat je mensen niet af moet zeiken. Voor de rest doe je maar wat je niet laten kan.

Nels 19-11-2012 20:50

mooi project ben benieuwd naar update fotos hoe het er voor staat. interieur fotos ben ik ook erg benieuwd naar met die stoelen. succes

pibbe 19-11-2012 21:45

heren heren, zo klaar met de discussie, back to ontopic

we gaan zeer binnekort weer snel verder met het project en de updates zullen snel volgen

stinky 20-01-2013 11:40

We zijn druk bezig met de auto, motor en bedrading. Motorruimte wordt volgende week gespoten. Dan is hij helemaal in kleur.
Foto's volgen snel...

stinky 06-02-2013 23:35

Zo na een tijdje weer een kleine update.
De auto is gespoten, alleen moest de motoruimte nog een ander kleurtje krijgen. Dit heeft de spuiter niet gedaan, omdat de motor en draadboom nog inlag. Dus vandaag alsnog gedaan (zal alleen nooit zo mooi worden als de buitenkant :D )

Eerst in de grondlak

Daarna in de kleur

stinky 09-02-2013 15:49

Heb gister mijn nieuwe schermen opgehaald bij Skywalker.

Ze zijn vervoerd met extra voorzichtigheid, er mag natuurlijk niets mee gebeuren.

Hier een paar foto´s van de schermen los.

Binnenkort maar eens passen en kijken hoe het zal staan met de nieuwe kleur.

rondekker1983 10-02-2013 18:56

wow dat ziet er goed uit :thumbup:

vdWal. 10-02-2013 19:15

ik zie een hele andere kleur dan dat ik me kan herrineren..
kom maar op met al die update's :tongue:

De Pul 10-02-2013 19:39

gefeliciteerd met de schermen......wie eerst komt schijnt niet bij iedereen eerst te malen.maargoed,dat is jouw mazzel in deze.

stinky 10-02-2013 21:53

Ja inderdaad, had het er nog met Michel (skywalker) overgehad. En het is mijn geluk dat ik wat eerder was. U heeft de volgende keer weer geluk.
Bedankt voor de positieve reaties.

stinky 10-02-2013 21:55

Quote:
Originally Posted by vdWal.
ik zie een hele andere kleur dan dat ik me kan herrineren..
kom maar op met al die update's :tongue:

Er is flink wat gewerkt aan de auto, niet zozeer door mijzelf. Maar door de spuiter. Ik heb er alleen helaas niet zoveel foto's van, want alles is onder werktijd gebeurt. Maar zal binnenkort mooie foto's maken, als ik alles stof eraf heb gehaald :D

De Pul 10-02-2013 22:06

Quote:
Ja inderdaad, had het er nog met Michel (skywalker) overgehad. En het is mijn geluk dat ik wat eerder was. U hebt de volgende keer weer geluk.
Bedankt voor de positieve reaties.

uhh,ik was eerder,maar hetgeen jij hem aanbod lag hem meer.maakt me verder niet uit,vind het alleen jammer dat ik zo afgescheept ben.en dat ie dan ook nog tegen jou zegt dat jij eerder was.ik heb nl pm van hem gehad dat ik als eerste had gereageerd,maar jouw aanbod hem beter uitkwam.

stinky 10-02-2013 22:13

Ooh ok dan, hij zal het echt niet met kwade bedoeling gedaan hebben. Of om je te misleiden.

De Pul 10-02-2013 22:16

Quote:
Ooh ok dan, hij zal het echt niet met kwade bedoeling gedaan hebben. Of om je te misleiden.

dat mag ik niet hopen,maar leuk is het niet dat begrijp je vast wel.ik zal er verder niet over uitweiden,maar ik baal er best wel van.

succes met je project verder :thumbup:

stinky 10-02-2013 22:57

Ik snap dat het niet leuk is voor je en je er van baalt. Maar volgende keer beter.
Als ik carbon delen tegen kom, zal ik je een PM sturen. Een maat van me gaat binnenkort naar Duitsland om VW plaatwerk in te slaan.

Dankjewel, zal zeer binnenkort nieuwe foto's posten.

pibbe 10-02-2013 23:17

Mensen waar maken jullie je druk om, iedereen mist wel eens een mooi aanbod.
En om nou te zeggen tegen diegene die wel een mooi aanwinst heeft dat je niet hoopt dat hij het met een kwade bedoeling heeft gedaan ben je wel snel op je lul getrapt zeg, dat moet je tegen de verkoper zeggen en niet tegen de koper.

En @ stinky, je wagen is weer lekker opgeknapt na het bezoekje aan de spuiter, nu maar weer alles netjes terug erin en erop

Edward 12-02-2013 06:19

Soms zit het mee. Soms zit het tegen! Lief zijn.
Carry on......

Quist 12-02-2013 13:12

@De Pul, heb een adresje via Ebay in Duitsland voor carbon vw parts. Zal hem eens opzoeken, misschien kan je daar de spullen halen die je nodig hebt :)

All times are GMT +1. The time now is 13:15.