![]() |
Ik heb nog een tussendemper (zo'n pannekoek) en een tussendempervervanger liggen. Mocht je er nog eentje zoeken, PB me dan maar even.
|
Quote:
is ook geen probleem Klaas . :D :thumbup: Ruben je hebt PB |
Quote:
nope :D |
Quote:
Ik vroeg gister in Dokkum nog aan de jongens of Klaas er ook was..........(hun zeiden) huh welke Klaas..........Klaas Rallye.........(vervolgens ik weer) euh ja die ja...... :D :D ,maar helaas je was er s'middags helaas niet.. :tongue: |
Weer even on topic . :D
Gister de achter as even uit eigen winkel gehaald , en uitelkaar gedraaid De boel even goed roest vrij gemaakt , en de rubbers er uit gehaald Op Ebay een setje Polyurethan lagers besteld , zo dat de Jetta strak op de weg gaat Vandaag de boel een likje verf geven . en nieuwe parts bestellen zo dat ik, volgende week de as weer in elkaar kan zetten Dan komt het einde kwa motor wissel toch dichter bij Ga rustig aan verder :thumbup: |
Toch maar besteld
![]() Onderste stabstang reeds 2x besteld bij Chris! |
erg dikke jetta, heb je de hemel gewoon gespoten of is dit een originele?
|
Quote:
:wow: nee orgineel 4 deurs zwarte jetta hemel |
vandaag met de achter as bezig geweest
de boel eens goed schoon gemaakt , 2 kilo teer troep er af gehaald en netjes zwart gespoten ![]() de parts zijn voor een deel binnen morgen zou er bij de VW in buitenpost nog wat binnen komen dan kan de as zaterdag weer in elkaar gezet worden |
alberto heeft niet stilgezeten zeg! :wow:
ik dacht dat deze jet zo als klaar was, maar die motorswitsch heb ik even niet mee gekregen :D lekker bezig man! top! |
Zaterdag kan ie wel klaar toch?
Ik kom ook wel even langswaaien voor een bakje ,misschien kan ik ook nog een handje uitsteken :thumbup: |
Goed Bezig.............!!!!
Die is wel klaar voor Leeuwarden... :thumbup: |
Quote:
Lekker bezig verder alberto, gaat echt rap! |
Quote:
:thumbup: |
Vanavond tussen de bezoekjes door nog even tijd gevonden voor de jetta
De Polyurethan lagers zijn binnen , en kunnen er in geperst worden alleen ik zag bij 1 astap dat die een knoei gehad heeft Morgen ochtend maar even langs de winkel van Ruurd en Molle voor een andere achter as :thumbup: Zo dat de as weer op gebouwd kan worden morgen en mischien er onder :redface: Dan kan zondag mischien de eerste meters worden gereden :D wel de motor even een poosje laten lopen vanavond zonder uitlaat dempers ...tjemig alle buren stonden op straat :D :D |
Vanavond de Jetta in het eggie gezien en moet zeggen dat ie er zeer dik uitziet.
Keep up the good work |
Quote:
Goed bezeugh daar in Friesland!!! :thumbup: enne straks wel met het goeie stukje uitlaat beginnen he ;) 1 stukje is iig ''gereserveerd'' :D :D Goed bezig Alberto,en succes vandaag,je hebt er iig mooi weer bij, ik lees de verhalen/foto's vanavond wel weer :D |
Kom op Alberto! der even plat voor jonghe ! Anders zet je de buurters ook maar aan het werk! :D
Is `tie nog net op tijd klaar voor volgende week . :cool: |
Wat scheelde er aan die as dan??
|
de winkel van ruurd en molle is toch wel ideaal he:D:D
succes met de as alberto! |
All times are GMT +1. The time now is 20:53. |