![]() |
Quote:
hij MOET doen waar hij zelf zin in heeft... |
Quote:
je moet alles niet zo letterlijk nemen ;) |
![]() ![]() ![]() |
Quote:
Hij MOET doen waar die zelf zin in heeft... Maar had 't idd wat vriendelijker kunnen brengen :D |
Quote:
dat bedoelde ik :thumbup: |
@timberland
very nice! |
|
Quote:
Auto ombouwen met een gti/vr6 onderstel(dus 5x100) Heb ik ook gedaan om dit te kunnen monteren; ![]() |
hij bedoeld het net andersom volgens mij, maar ML 1 en 3 delig zijn wel in 5x100 verkrijgbaa, die andere 2 weet ik niet
|
Ook mijn nieuwe project er maar eens op zetten zijn oude foto's van 2 maanden terug toen hij net klaar was met spuiten en monteren. Missen nog knippers etc maar you get the point. Chav mk3 ;)
![]() ![]() ![]() Dit is de wintermode en in de zomer staat hij weer op de gepolijste C2's. De skirts zijn inmiddels ook goed geplaatst maar moet nog e.e.a. een keer goed op de foto zetten. Ben niet zo'n fotograaf. |
dak is zo gespoten???
|
Quote:
:eek: Dikke Cabrio, en dat staal ! vet doe je het misschien in de verkoop ? Stalen wielen bedoel ik. PM me please ;) |
wat een mooie mk3!!!
Quote:
|
Hele dikke mk3 inderdaad!
Dak en velgen gespoten of is het een sticker? |
Das wel erg appart zeg, maar goed gelukt!
|
Dit is een sticker op het dak en de velgen. Ben blij met de looks nog niet met het plakwerk. Dat word nog wel een keer helemaal naar mijn zin over gedaan ;). Ben nu mijn Gepolijste C2's weer aan het oppoetsen voor deze zomer.
|
men vriendin haar cabrio :cool:
![]() |
![]() mijn vr6 je ;) |
Hier mijn golfje @ racewars:
![]() |
Quote:
Waar haal je nu zo een burberry folie? En wat kost zoiets? Mag eventueel via pm! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 08:04. |