![]() |
Quote:
hahahahaha, ja Mitta..krijg je dat er nog van af??? Het is weer netjes geworden. |
Van 2 maatjes van me nog een paar vette pics gekregen die ik even met jullie wou delen! :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooie foto's zeg! :thumbup: Maar vindt toch een langere nr-bord mooier bij de auto passen! ;)
|
Mooi dat je dat achterlichten nog kunt gebruiken,
Wat mij in Well wel nog op viel was dat van jouw linkerachterlicht het glas van het knipperlicht lichter was. Laatste foto is trouwens erg mooi. Erik. |
sow!! die laatste is inderdaad erg dik..
ik hoop dat ik naar mivw weer mee kan.. weet je trouwens nou al waar die plek in amsterdam noord is??? ik heb een nieuwe camera :) |
leuke foto is dit idd!
![]() Als er geen BP ULTIMATE op stond, kon dit zo een shotje van 30 jaar terug zijn! (mss een ideetje om deze foto nu nòg eens te plaatsen, maar dan in dat ouderwetse zwart/wit/sepia) |
COOL! :thumbup:
![]() ![]() |
ja jongens die goede oude tijd...
![]() |
...the good ol' days...
...lachen hè, dat digitale tijdperk! :D
|
Quote:
Idd een oldschool foto :D |
Laatst was er nog een foto gemaakt tijdens het wassen :D
![]() Het verzekering gezeur is geregelt over de schade, nu nog even doorsparen en dan binnenkort de hele auto overspuiten :D |
Gave foto Mitchell:)
|
Stond er weer netjes bij vandaag, Heb je vandaag niet meer gezien op het begin na maar wat ons opviel was dat je een wielbout miste RV, weet niet of je er van bewust bent/was.
Erik. |
Quote:
Hey bedankt! Had het beestje idd even goed gepoetst :D Die wielbout was me al bekend, maar toch bedankt! :thumbup: |
Je stond er zeker keurig bij Mitchell. :cool:
![]() Gr, Patrick. |
Bedankt voor de foto :thumbup:
|
Aangezien de Polo eigenlijk te klein was heb ik een grotere auto gekocht, geen VAG maar het begint wel met een V:D
![]() Weer eens wat anders :D Een Volvo 440 1.7i Automaat :D |
netjes mitchell,ook al ingeschreven voor een aanleunwoning?
;):D |
wel single frame gril :)
ik wist niet dat je benen had gebroken trouwens?? wanneer mag het gips eraf? :) sorry ben vervelend vandaag :D |
Had vandaag de Peformance VW gekocht, en ik stond er in :D
![]() Foto is gemaakt op Charly's... |
All times are GMT +1. The time now is 03:58. |