Quote:
Hahaah nee helaas niet!Was dat maar zo! Maar ging lekker rap, was net iets eerder aan de beurt vandaar ik Rond half 10 weer thuis was! Rijd heerlijk :thumbup: En heel mischien volgend jaar td of 90pk tdi er in ! Maar eerst ff genieten.en op zoek naar leuk betaalbaar setje wielen :D gr siep |
Quote:
Ja is ook zo . Dus type 1 naar de loods (beters) Kun je makkelijk ff heen gaan en lekker rustig bezig jong. Gewoon ff door zetten dan is het zomaar klaar :redface: Webers . zal het in de gaten houden :thumbup: En ja schiet mooi op met dieseltje. Vande week eerst maar plat op z,n bek gooien. We horen en ik waai binnenkort mischien wel ff langs. Gr siep |
Hey Siep,
Mooie grijze golf heb je en de velgen vind ik helemaaaal geweldig! :) Ik wil ze ook maar heb ff een vraagje over de bandenmaat. Ik las dat je bandenmaat 165/40/16 is. Volgens de bandencalculator is bandomtrek dan 6,5% kleiner dan orgineel (175/70/13) Je kmteller geeft dan dus ook 6,5% minder aan en je topsnelheid ligt ook 6,5% lager. Vindt je dat geen probleem? Waarom ga je niet voor 195/40/16 dan is de maat ongeveer gelijk. Of past dat minder goed? |
Omdat meer dan de helft hier op het forum naar het uiterlijk kijkt en niet naar de funcionaliteit ;)
Doen we allemaal dus nemen de omtrek verschillen voor lief. |
Oke maar 195 is juist weer breder, dat is toch ook mooi?
Past 195/40/16 wel? |
breder is niet zo mooi vinden de meesten...band moet strak zijn. Bovendien is siep iemand die laag wil gaan...en dat wil niet met 195ers. Et past wel..maar staat niet mooi:P
prestaties doen er niet zoveel toe bij deze auto...en verschil op km teller kan je oplossen met een gps systeem:P |
Quote:
Helemaal goed BRRRRAMMMMMMMMMMMM :D Moet gewoon mooi laag ! En dat kan zo met 165-40-16 En km teller wijkt niet eens zo heel veel af kleine 10 km! En jajaaaaa gister de kenteken papieren binnen gekregen :thumbup: Dus gister avond snel kenteken platen op gehaald. En vandaag is er APK op gekomen! Dus vanaf morgen is er weer een einzer op de weg :D Gr Siep |
Quote:
Helemaal waar vriend :thumbup: |
ziet er erg goed uit mc jappie.
maar daar was ik ook niet bang voor. :thumbup: |
gaat helemaal goedkomen mc Jappie
|
Quote:
Thanx Theo En de chromen pezen zitten der in :thumbup: |
Quote:
Ja ik zag het....lekker werkje he!! |
Quote:
Ja dat laag is hardstikke mooi natuurlijk maar als je er dagelijks mee rijdt wordt je gek van al die drempels en in/uitritten waar je voorspoiler e.d. op kaalschuurt en dus als een schildpad overheen moet. Voor een auto die weinig buiten komt en eigenlijk alleen op meetings staat is het wrs een prima oplossing. :thumbup: |
Quote:
Das ook waar ! Maar boeit mij niet !Heb op de DIESEL een smalle lip, en die gooi ik straks plat op zijn bekje :D dan kan ik over alle drempels heen komen. Nou scheeld het oook dat hier in het dorp niet veel drempels zijn. Maar moet ik zeggen ik rijd in de diesel al1 s,avonds en zaterdags ;) Dus maakt mij niks uit dat ie stuiterd :thumbup: |
stuiteren en schuren werkt toch verslavend. Zag em zonet staan op de oprit. Ziet er goed uit man...alleen nog setje andere wielen:d
|
Quote:
Ja heb vanochtend net een setje azev a gekocht 15 inch et 35 7j :D Dus gelijk maar ff weg gebracht te stralen omdat ze erg raar waren. Dus hoop ze vande week terug te krijgen, dan lig op schuren en spuiten maar :thumbup: En hoe is het met die van jou BRAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM? Gr Siep |
dus even een setje mooie velgen gehaald dan?!
azev a blijf ik ook altijd mooi vinden heb zelf een setje 16" 7,5j ben benieuwd hoe het gaat staan bij de jouwe. we horen hulde :thumbup: |
mn jetta gaan we morgen mee bezig. Beunhazerij verhelpen van die bedrading en apk voorkeuren...als alles meezit kan ie dan dinsdag afgemeld worden!...
|
Hey Ron Lijkt wel vet ja zo te zien bij jou!
ik weet al1 nog niet of ik ze zilver of wit spuit~! Maar ff afwachten tot dat ik ze terug krijg van straler :rolleyes: Lijkt nu nergens op ! Gr jappie sloop |
Quote:
Helemaal TOP Bram :thumbup: Ben erg benieuwd !, Ik ben al volop aan het touren :D |
All times are GMT +1. The time now is 18:42. |