Lekker bezig weer zo te zien, ga zo door!
|
Vandaag weer een pakketje ontvangen, zondag avond besteld (US of A) en vanmiddag binnen :)
Het is nog maar een klein gedeelte van wat ik nog meer nodig/besteld heb, maar ik vindt dit geanodiseerd spul zo mooi dat ik maar even met jullie deel. Weer eens wat anders dan dat blauw/rood :cool: Paul. |
Deze week bedacht ik ineens dat ik een hydraulische koppeling heb, dus vandaag ook die leiding maar in de tunnel gelegd.
Hier komen de 2 brandstofleidingen en de koppelingsleiding uit de tunnel. De overige uurtjes die ik over had vandaag heb ik aan het dichtmaken van de tunnel besteed. Paul. |
Paul is jouw project ook op winter airtime te zien?
|
Quote:
Hoi Enst, Nee helaas niet, ten eerste; ik ben waarschijnlijk zelf helemaal niet aanwezig en ten tweede; zitten er al heel veel uurtjes in het onderstel maar echt showwaardig is het in mijn ogen niet, je moet er nogal wat verstand van hebben om te zien dat het iets meer is dan een behoorlijk geroest chassis. Paul. |
Quote:
Check, was benieuwd. |
Mooi spul wat je gebruikt voor die br.leidingen die koppelingen zyn perfect!
En je kan meteen verder met slang en weer die koppelingen.. Echt een mooi proiect!! :thumbup: |
Zien er netjes uit die koppelingen, wat is het merk (website misschien)?
Verder ziet het er weer super uit! |
Hoe ga je de bodemplaat straks behandelen?
Met RX o.i.d? Ziet er zeer tof uit allemaal man! |
Quote:
Er bestaan meerdere merken deze zijn van Russel, http://www.russellperformance.com/ Paul. |
Quote:
Waarschijnlijk laat ik hem stralen, in de epoxy spuiten en daarna in hoogglans zwart. Paul. |
De tunnel is eindelijk definitief weer dicht.
Het achterste luik dichtgelast en afgeslepen. Het versnellingspook gat netjes afgewerkt en ook het handremgat gesloten. Paul. |
Paul, bedankt voor de link!
Ziet er weer super uit! |
Omdat ik de brandstof schotkoppelingen wilde monteren moest eerst het "onderdeachterbankbijhetchassisnummer" paneeltje terug gezet worden. Helaas, door het verder in de auto plaatsen van de versnallingsbak, paste dit niet meer.
Nadat ik de versnellingbak er uit heb gepakt heb ik het plaatje verder in de auto gemonteerd (carroserie zal hier op aangepast moeten worden) en ingekort. Hierna heb ik gaten geboord en de schotkoppelingen gemonteerd Paul. |
De kachelbedieningsknop heb ik laten zitten (zit niets meer op aangesloten), hieraan is dan in ieder geval nog te zien dat het een oud onderstel is.
Toen ik hiernaar keek dacht ik; hier moet ik toch een funktie voor verzinnen. Ik kwam met het volgende idee :rolleyes: .......Met de kachelknop ga ik de noodschakelaar bedienen :cool: En opnieuw een gat in de tunnel :eek: Alles afgewerkt. De schakelaar werkt en de pook heeft voldoende bewegingsvrijheid. De parkers zullen nog door deftige boutjes worden vervangen, in de knop ga ik nog text graveren en er komt nog een kabelbediening aanvast (naar buiten de auto). Paul. |
Ik zeg goed bezig!!! :thumbup:
Nou gauw aan de koets beginnen kunnen we tenminste rijden van de zomer :tongue: Michael |
Kerstmis, niets op TV, verplicht thuis blijven of bij familie gaan eten en drinken, kortom; saai en niet sleutelen :mad: wat doe je dan ;) INTERNET :D
Dus maar weer lekker surfen, forums lezen en onderdelen zoeken. Nou wist ik al een tijdje hoe ik mijn remleiding tegen de tunnel aan de bijreiderskant wilde bevestigen maar tot nu toe had ik de juiste onderdelen nog niet gevonden. Nu dus wel :cool: geanodiseerd alluminium, precision-machined to exact tolerances for trouble-free performance :| Paul. |
kost da?
hebbe ze ook grotere als voor brandstofleiding? :thumbup: Michael |
mooi en origineel idee van de verwarmingsknop!
|
Quote:
Dat vraag ik me ook af, maar dan voor montage van een olieleiding over de tunnel. |
All times are GMT +1. The time now is 01:05. |