Bodem kan bijna in de anti-steenslag,dan kan ik hem weer op de wielen zetten.valt me wel vies af hoeveel werk er in gaat zitten allemaal....
|
Quote:
gauw naar de box toe gerben kunnen we eens helpen bij jouw. ;) |
mooi werk :thumbup:
|
wagenpark update; afgelopen week weer even op de 86c-meet in nunspeet geweest,is inmiddels traditie voor mij;) zijn ook een paar foto's van de oudi gemaakt. nog even blokje om geweest met de einser-turbo,breekt er een plastic kogeltje van de schakelstang af.er zijn nog een paar dingetjes die me niet bevallen dus heb even wat nieuwe delen besteld. *uitlaatwrap om de downpipe in te pakken; *opvoerpompje omdat ik veel luchtbellen in de brandstofaanvoer leiding heb,en de druk zakt nogal als de tank verder dan een kwart leeg is en ik trek volgas op. plus ik had ooit een mooi ball-joint schakelstangensetje gescoord in the us of a,die moet de plastic meuk gaan vervangen,ben ik meteen van de lange slagen af. de wielen die ik ervoor gekocht had[zie een paar posts hierboven]vond ik toch niet zo mooi staan,dus die zijn antraciet-grijs gespoten en zitten nu onder de audi,omdat ik afgelopen week ontdekte dat ik 4 splinternieuwe maloya's heb kaalgereden in 8500 km.die staat er nu dus zo bij; beetje waardeloze foto,oudi lijkt ook voorover te staan op de foto,dat is irl niet zo.heb er voorop 175/50-15 goodyear eagle op liggen,achter nankang ns2 185/45-15.rijd een heel stuk beter moet ik zeggen,veel stugger over klinkerwegen,maar op hoofdwegen stuurt het een miljoen keer strakker,om over het rolgeluid van de maloya's nog maar te zwijgen. onder de einser schroef ik nu deze wielen; denk dat ik die wit laat spuiten daar 185/55-14 omheen draai,dat past wel mooi bij het uiteindelijke plaatje waar ik heen wil. |
Quote:
dat is nog een hekel punt,maar daar moeten we het eerdaags maar even over hebben.... ;) |
Ziet er goed uit! :) Staat netjes :)
|
Quote:
:thumbup: |
lekker zwarte rag bak
i like |
nog maar een kwaliteitsfotootje dan.
(staat gewoon tegenover mijn huis in een parkeervak,al is dat haast niet te zien met die k*tbladeren) |
Quote:
:D:D:D Ruig :thumbup: |
Haha machtig :)
Moet de passat ook maar eens in de bingo gooien en zoiets ervoor terugkopen. Gaaf. |
mk1 business;
opvoerpomp geplaatst,downpipe ingepakt,witte knipperlichten voorin.inlaatspruitstuk is er ook af,lekt wat op de lassen,denk dat ik hem maar laat coaten om de gaatjes te vullen. picca's; |
ziet er goed uit gerben
|
thanks ruurd,heb ook nog een set rode achterlichten voor de mk1 gekocht trouwens,mijne zitten vol scheurtjes.
|
Spruitstuk lek>?
Geen mogelijkheid om de lassen bij te werken Gerben? Lijkt me dat de coating toch ook niet alles afdicht... |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
zijn allemaal gaatjes van <0,5mm,met het blote oog zie je ze eigenlijk niet,tot je gas geeft,dan zie je het mengsel er gewoon uitkomen.is alleen bij de voetplaat,en volgens de vakmannen zou dat met coaten opgelost zijn.we gaan het zien. |
mooi gerben
|
stoeltjes voor de mk1 zijn klaar,zien er weer super uit,met een fris huidje erom. ben ik heel blij mee:):) |
Zien er mooi uit zou ik ook blij mee zijn :D
|
stoelen zitten erin,nieuwe mattenset erin,rode achterlichten erin.foto's volgen.
wel een foto van onder de kap; inlaatspruitstuk is nu dicht,bandage om de uitlaat lijkt vooralsnog prima te werken om de hitte onder de kap wat te minderen,K&N luchtfilter en dikkere Magnecor bobinekabel geplaatst en even een rondje gereden,ben door het opvoerpompje wel mooi van het brandstofdrukprobleem af,rijd nu ook onder volle belasting als een speer.[exit met ploffen/stotteren/inhouden] heb nu alleen het volgende,het stuurhuis is kapot.de 'links-rechts' as ligt los in de behuizing en klappert onder het rijden alle kanten op,wat niet echt bevorderlijk is voor het rijgedrag. |
Ben benieuwd wat er op de rollenbank uit komt Gerben :thumbup:
|
ziet er toch wel leuk uit onder het kapje ook! heb je nog een photoshopje gemaakt :thumbup:
|
Quote:
ik ook joram,weet jij toevallig niet hoe dat zit met zo'n stuurhuis?of je dat kan repareren ofzo? Quote:
thanks john,x2 :thumbup: :tongue: |
mooi werk jonguh :thumbup:
|
Lekker hoor, weet niet of ik al eens geroepen had dat die grill ook echt tof en origineel is. Waar denk je aan qua vermogen bij deze setup?
anyway laat die foto's en updates maar doorkomen ;) |
Quote:
geen idee,origineel levert dit blok 75pk,als ik het zo voel zeg ik iig meer dan origineel:D:D moet gewoon even op de bank bekeken worden,ben wel erg benieuwd.er is zo niet echt iets waar je het mee kan vergelijken,tenminste ik zou niet weten wie nog meer zo rondrijdt;) |
Quote:
Neem aan dat je de tandheugel bedoeld ;) Kan ie heen en weer? zo ja > afstellen bij de overbrenging, geloof dat Haynes adviseert om te draaien tot je lichte weerstand voelt en dan 1/4 slag terug :thumbup: Kan ie op en neer? zo ja> dan liggen de lagerbussen van de tandheugel zelf eruit, wat resulteert in vervangen ;) |
Quote:
tandheugel?ik bedoel die stang waar de stuurstokjes aanzitten,die gaat bij draaien aan het stuur niet direct naar links of rechts maar eerst heen en weer. [remmen en stuurzooi is niet echt mijn vakgebied om het zacht uit te drukken :D:D] |
heb er een topic voor geopend,daar heb ik het geillustreerd.wil je daar een blik werpen joram?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=107052 |
Super gaaf vind die grille ook wel wat hebben
|
look what came in today......
heb maar een nieuwe besteld,ik kan voor die centen niet prutsen met ouwe zooi. oude eraf en meteen maar de 'smartshift' schakelset erop,dus even schakelstangetjes maken; hoop van het weekend alles er weer op/onder te hebben. foto's die ik had beloofd; |
zo zo geen half werk ,ziet er goed uit :thumbup:
|
Dat zal weer lekker sturen :thumbup:
|
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
Goed bezig Pullemans! ;)
|
:drive: :wuv:
|
Fijntjes! Nu alleen die matten met enorme rode bies eruit, een paar nette zwarte terug erin, en hij's af ;)
|
daar ga ik toch wel een beetje in mee kwa matjes! wel een keurig interieurtje zo :thumup:
|
ik vind de matten wel mooi,breekt al het zwarte een beetje.......dus ze blijven gewoon:d
|
All times are GMT +1. The time now is 22:58. |