Quote:
oh zijn we nu ineens van de regels,..... :screwy: dan is dat denk ik alleen bij ''bepaalde'' personen.,....maar goed dat maakt verder niet uit.ik weet nu wie ik een PM moet sturen als ik wil dat er een post moet worden verwijderd..... :D enne ''vriendjes'' hoef ik hier op het forum niet te hebben hoor Richard,die zoek ik liever in real life uit,ipv onder een ''nickname'' hier op het forum.snap niet wat dat er mee te maken heeft. en welk ''opzetje''.... :rolleyes: bedoel je? |
denk dat die regel enkel alleen maar hoeft worden toegepast bij "bepaalde" personen...
en het " vriendjes" gebeuren stel jij voor..dat wij onder het moto " vriendjes" bepaalde topics schoonvegen.. maar blijkbaar ben je zo zwartkijkend dat je oogleden dichtzitten |
Ergernis,
Quote:
Dat mensen niet weten dat ze zelf (!!) posts kunnen verwijderen, mits het topic niet op slot staat natuurlijk :tongue: |
Quote:
Duidelijk! ;) Quote:
(hier zit bij jou ook wat ergenis volgens mij haha,zitten we iig in het goeie topic!) maar denk dat er wel meerdere medeforummers zo over denken hoor,en ik ben niet zo zwartkijken hoor,ben ook een Fries :D en ik kom net uit de nachtdienst misschien is dat het......... :D |
ik denk t laatste
|
Quote:
En als het om een post van een ander gaat dan...?! :rolleyes: In je eigen Topic kun je zelf toch niets verwijderen van andere personen die een reactie geven, die soms veel te ver gaan! |
Dat is nou juist het leuke aan een forum, jij bepaalt niet of er een post gedelete wordt, dat doet de poster of een moderator. :tongue:
Ik erger me aan het feit dat ik met kippevel achter een PC zit, terwijl het buiten heerlijk warm is. :D |
Quote:
Maar als het duidelijk te ver gaat, en al 5x dit is gemeld bij beheerders. Wat dan al 4x te veel is! En er wordt dan nog steeds niets aan gedaan..., heb ik ook zo mijn bedenkingen. :rolleyes: Maar als je iets Te Koop aanbiedt en vergeet een prijs te vermelden, word er wel direct gereageerd. ;) |
heb nog nooit een pm van je gehad
|
Quote:
:D |
Quote:
Daarnaast word er door de gene die gewist heeft uitleg geven waarom dit gedaan word.( net 1 van de topics doorgelegen) Denk dat de frustratie ergens anders bij je zit. |
Quote:
Ik ook niet :confused: Tis zo makkelijk om dan maar de mods. de schuld van alles te geven Het zou een hoop ergernis (van beide kanten) schelen als mensen de regels eens goed lezen voor dat ze zich klakkeloos aanmelden.. :thumbup: P.s. zoals al vaker gezegd: Heb je iets wat er in je topic staat wat eruit moet, dan kun je de door jezelf geplaatste berichten verwijderen anders heb je boven elke post een driehoekje met een uitroepteken "report bad post" Zo kun je aangeven dat er iets niet deugt in je topic,en kunnen wij (vrij vlot) actie ondernemen indien wij dat nodig achten. M.vrgt Peter. |
Quote:
Oow :confused: Sinds wanneer is dat dan??? Quote:
Schiet je niks mee op. Jullie beslissen toch als laatst nog. |
Quote:
Er zit bij MIJ géén frustratie hoor!! :D Maar er komen van jouw kant wel heel veel reply's op die éne post van mij waarin ik gewoon ff mijn ''ergenis'' wil zeggen in een topic wat daarvoor naar mijn idee ook aangemaakt is... :thumbup: Maar je hebt nu wel aardig uitgelegd dat de ''mod's'' zich keurig aan de REGELS houden,..... ;) ik zie je uitleg daarom ook wel tegemoet als ik weer een verkeerde opmerking maak in een topic :D en nogmaals,ik vermaak mij PRIMA hier op het forum!! ga zo door,en ik zal binnenkort ook ff ''doneren'' :thumbup: Proost :cheers: gr; Guido |
Quote:
Klopt ... en daar heb je je goedkeuring ook voor gegeven :thumbup: |
Ik erger me aan Honda's.
|
En ik erger me aan Windows Media Player.
Bijna 90Gb aan muziek, en nog steeds krijgt dat klote programma het voor elkaar elke 20 nummers weer wat dubbel te spelen als ie op shuffle staat. Wtf? :screwy: |
Denken we allemaal nog een beetje om de bloeddruk?
|
Mensen die vragen om een pm en vervolgens niet de moeite nemen deze te beantwoorden. :screwy:
|
Quote:
Ik erger me aan bloeddruk. |
Quote:
Leuk dat we het eens zijn...?! ;) :tongue: :D |
Daar erger ik me inderdaad ook aan, van die sjaken die zo nodig moeten laten zien wat voor boxer ze aan hebben..
http://sharonf93.blogspot.com/2008/...-7-broeken.html |
Quote:
ik ook,wat is dat voor asociaal modeverschijnsel..... en dan die kleuren :screwy: |
Quote:
krijg dan altijd de neiging om een "wedgy" te geven :D :thumbup: |
:d :d Een antiliaanse vriend van me heeft z'n broek ook altijd op half7 hangen, maar na een flinke spritz remmenreiniger in z'n bilspleet was dat gauw over :D
|
Quote:
Is het nu uit tussen jullie? ;) |
Quote:
Niet iedereen is gezegend met een standaard maat lichaam, bij mij zakt de broek ook altijd een stuk omlaag. Enige optie is een sportbroek met elastiek en touw bovenin, of zo'n achterlijk strakke broek. :D Maar inderdaad, bij sommige mafkezen is het een beetje erg ver omlaag. Die kleuren draag ik zelf ook, maar dat hoeft voor mij niet altijd iedereen 24/7 te zien, en ik heb ook niet de behoefte dat de hele dag bij anderen te moeten zien. Dus, pull die Hose umhoog!!! :thumbup: |
Hekel aan CHATTAAL...
weet je wat vergeet de helft van je fuckin zin... |
Quote:
Niet iedereen is homo. ;) |
Quote:
Wrm? Wt ist prblm dur dn meej? Ik siej ut nie... |
S.T.F.U chris :D
Rijdt de ricer alweer... :rolleyes: |
Y.m.s.c.i.h.
|
Quote:
Niet iedereen kan z'n eigen grapjes verzinnen.. |
Quote:
Zondag middag alweer, maar helaas te laat om nog naar MIVW te gaan. Was er nog over aan 't denken de ergernis van het missen van de meet uit te gaan rijden, maar dat had ik de avond ervoor al gedaan met een andere ergernis, en dat kostte me een homokineet en een meeting. We hebben dus maar effe tot tien geteld, en zijn een stukje gaan toeren. Hij rookt wel steeds meer moet ik zeggen, of dat een goed of slecht teken is weet ik niet, ben niet zo thuis in de Honda's. :D |
Quote:
Haal je die ook van wiki dan, terwijl je naar wetenswaardigheden aan 't speuren bent? ;) |
Quote:
Denk dat jij maar eens met Remco / Rebo moet gaan praten. :D "HTFUAR!!" :D |
Quote:
sommige mensen kunnen helemaal niks zelf verzinnen,en blaten altijd iedereen achteraan die voorop (lijkt) te lopen. @chris,dat is ultimate tuning,hoe meer rook,hoe meer power.nou die dubbele remus van je der nog onder en je bent het mannetje :D |
Je volgt het weer niet helemaal.. maar dat geeft niet ;)
Ergernissen maar weer dan.. |
Quote:
Jong, dat is een Raceland, geen Remus!! :rolleyes: Quote:
Ik ben niet zo'n forummer. :D Kan zijn dat ik wat gemist heb inderdaad. Quote:
Tag, you're it! :D |
Quote:
jawel hoor,dit is m'n favoriete topic:d was trouwens maar een uit de lucht gegrepen opmerking hoor,al begrijp ik dat je je weer aangesproken voelt. maar dat geeft niet;) |
All times are GMT +1. The time now is 06:48. |