Zul je net zien.. de dag voordat ik ga filmen houdt m'n Golf ermee op. Ik probeer morgen aanwezig te zijn maar kan niks beloven :(
|
Nog 2 plekken over mensen
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=87488 |
Quote:
Aaaah shit! Moeten/Kunnen we je aanpikken ergens Roel!? |
Quote:
moet je een auto hebben ? |
Quote:
Hey Guido, Thanks voor het aanbod, maar de Golf is woon-werkverkeer dus moet er achterheen gaan omdat ik hem dagelijks nodig heb. Maar zwaar tof! |
Quote:
Nee das het probleem niet ;) :thumbup: |
Quote:
oke anders weet u het , 1 belletje en klaar :thumbup: |
hier ook helemaal klaar :)
|
morgen ook nog ff de auto klaar maken en dan zondag richting Well.
|
Ik ga ook zondag een kijkje nemen in Well , de auto staat alklaar in de schuur , vandaag nog even de laatste dingen eraan gedaan , kan mooi de lak nog een dagje uitharden :cool:
|
Zo hehe, even thuis na een dagje zwoegen :)
De hele crew is druk bezig om alles in gereedheid te brengen, terrein ligt er super bij incl de toegangs weg voor zover mogelijk en de 1e engelsen zijn al geariveerd. Catering is ingericht en Mac-Mikus en Wijthoef ICT zijn bezig om de internet/livestream verbinding tot stand te brengen Tot morgen of zondag! maar vooral enjoy ! :thumbup: |
Quote:
Goed bezig weer! Tot morgen! :thumbup: |
wat is trouwens de entree dan..? met auto en eventueel voor bezoekers..?! Mag van mij wel wat minder zonnig zijn.. met die hitte heb ik het na een paar uur wel gezien anders..
|
|
Heb der zin an! Wij zijn morgen van de partij!!!!!
|
@ MarkZweers....juist meer zon koekebakker!!! zal en moet zondag in mn zwembroek rond sjokken daar!!!.....wij bijna alles gereed...om 12 rijden...tot zo mensjes!!!
|
Zo, nog even de Corrado wassen, dan lunchen, en op naar Volksdub! :D
|
Super veel zin in deze meet,
straks de G60 eens even halen en schoonmaken etc :thumbup: zal bij aankomst wel weer vol met vliegen zitten net zoals leeuwarden laatste keer.. eens kijken of ik nu wel zin heb het ding te poetsen :D |
zo online vanuit volksdub, powered by toowayinternet! sjiek!
|
Heb er zin in. Een lekker zonnetje is altijd welkom op een meeting.
Is het adres voor navigatie: Wezerweg 1 - Well??? |
All times are GMT +1. The time now is 04:33. |