hehe vrouwenauto net verkocht ;) vond 4 autos iets teveel :tongue:
@Ed gister linker deuren opnieuw gedaan, nu voorbumper en rechterkant helelmaal overnieuw doen ....dat afkrabben is best wat werk :redface: ziet er wel dik uit :thumbup: |
ben erg benieuwd !
|
even een update, nu na ong. 5 jaar heeft mijn compressor het begeven, of eigenlijk niet helemaal maar hijs op :redface:
Gaf nog maar heel weinig druk. Gisteravond heb ik bob van bss even gebeld voor advies.. Hij gaf 2 opties : of reviseren of nieuwe pomp nu heb ik gekozen voor een revisie set van bss (nieuwe cilinder/zuiger/krukas/ pakkingen e.d. +/- 75,- ) Heb van hem de tips en tricks gekregen en dan is het 123 zelf te doen, dinsdag ligt de set al op de mat ... super service :thumbup: dit is eigenlijk het 1e euvel wat ik heb na 5 jaar (afgezien van een bevroren klep en een x thermische uitval pomp) |
Quote:
Achteraf allemaal goed gekomen? Al die meuk er af gekregen?? |
still working on it... :redface:
|
say again? dat meen je niet?
|
Quote:
Was toch goed voor een flink potje vloeken in het donker tijdens Vagfest :thumbup: |
Valt qua prijs ook heel erg mee. Koop je geen nieuwe schokdemper voor :)
|
Quote:
Klopt Sander, maar toen ik BSS belde vrijdagavond +/- 20:00 ? kon hij evt. ervoor zorgen dat ik zaterdagmorgen op vagfest een nieuwe pomp had ... Talking about service... :cool: |
:thumbup: :D
|
Thanx Ed, was gezellig gisteravond :thumbup:
|
ik kom denk ik 4 juli wel even kijken hoe t geworden is....
|
Das mooi Ed!
Was trouwens om 01:00 thuis .. pfff utrecht zit best wel dicht .. :redface: |
Ik kon het niet laten ..... :redface:
Voor volksdub dus ander kleurtje op de bora en andere wieltjes |
Hè vervelend...
|
word het geen tijd voor een variant ? ;)
|
Quote:
de man heeft een Bus Tinus :D |
Jam jam, die velgen zien er lekker uit Peter! :thumbup:
|
strakke velgen hoor
|
Thanx! moet ze nog wel even klaar maken ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 06:50. |