Quote:
hehehe, heb er zelf een lange IRS bak inzitten met een snel 1600tje, dus dat gaat wel lukken denk ik! Mijne word zowiezo geen "hardrijder", ding ligt met zijn pens op 't asfalt :p |
Sooooooooooooooowwwwwwww superdik wordt dat weer man, ik kan bijna niet wachten tot hij klaar is
|
Quote:
Ach een paar titanium blokjes eronder op de laagste punten en eens zien wat een vonkenregen je krijgt op de snelweg.. |
we zullen zien wie het snelst en het laagst is.... :biggrin:
|
Quote:
Goed jij wint... |
Quote:
kom kom jij geef snel opzeg .... |
die van mij ligt lager Djoek.... ik heb het op Spa even goed uitgesjekt :)
|
is dat zo :biggrin:
schroef schroef....(dan maar niet meer sturen) :mad: |
idd. sturen is voor mietjes :)
|
ook al :eek:
maarruuuh...hoe lig jij lager dan??? |
Yowww VA, je KUBEL ligt echt wel BRUUT laag !!
helemaal de MAX man |
Quote:
Ik zag aan de achtervork van jouw 181 dat de veerweg groter is dan die bij die van mij. Optisch maakt het niet veel uit want ik heb een wat hogere band. Aan de voorkant kan ik niet lager... kan nu al niet meer een vinger tussen band en bovenkant voorspatbord kwijt :tongue: Maareh ik mijn achterkant komt binnekort weer wat omhoog hoor, puur om wat vering terug te krijgen zodat ik in België niet steeds het chassis hoor klappen. |
Quote:
Twijfel nog over dropped spindles, maar als ik alle verhalen zo hoor loopt het bij de meeste nu al aan ?! Dus veel lager dan dit kan die niet ben ik bang :mad: Of ik moet overstag voor 14" foeksen!! Binnenkort de body op t onderstel passen, eens kijken hoe dat gaat worden @ Djoek & Wouter: hoe zit dat met aanlopen dan ?? Als ik de ruimte onder mijn vooras zo eens bekijk ligt de mijne nog net iets lager dan de meeste kubels :redface: Komt de bovenkant van de band dan tegen de schermen aan ? Zou dit nog schelen bij mij ondat ik een 55mm smallere as heb ? foto's, ideeen en op- en aanmerkingen zijn welkom !! |
Is het niet mogenlijk om er een plaat ofzo onder te fabriceren, die de boel beschermt, kom je niet vast te zitten op een drempel, maar heb je wel een leuke wipwap....(was in eerste instantie serieus bedoeld deze reply) :o
|
Quote:
hehehe, serieus ?? :D Snap wel wat je bedoelt, maar het probleem zit niet "onder" de as, die mag van mij gewoon op de grond ! Probleem zit m in de wielkasten......omdat deze vierkant zijn heb je veel minder ruimte tussen bovenzijde band en scherm, i.t.t. een kever, die ronde schermen heeft en daardoor veel meer ruimte !! |
Quote:
Hee vA ik kan alleen maar lager....lig op zijn hoogst nu, heb verstelbare kever as en lagere spindels.Kan heb op de grond leggen echt waar maar kan niet meer sturen, heb een gewone kever as....wil niet niet smaller kwa as of kwa banden ivm met zware motor die er in moet...heb nu een wegligging van een kart en wil dit zo houwuuh...alleen géén pkaas :mad: zal eens meten hoe laag ik lig ...maar zeker veel hoger dan de bodem vrijheid die jij heb...maar rij wel zeer aangenaam..stug maar goed te toen en niet raken... ps eigenlijk veel te laat op nu te tiepen...je ben meer aan het delete dan aan het tiepeuuh..echt waar 5 x ge-edit nu....en ws nog vol fouten |
Quote:
Okeee..............ik rij zonder dropped spindles, en hij ligt nu op zijn kogels............dus t zal wel stuiteren worden. Ooit nog maar eens verlaagde spindles kopen dan :) Wat voor bandenmaat rij jij ? Quote:
hehehe, been there, done that ;) http://www.volksforum.com/forum/sho...03&postcount=87 |
had eerst ook nog zeer korte empi schokbrekers eronder maar dat was niet mee te rijden, de vullingen uit m'n tanden....
Ik heb van voor 7 J velge met 195/50/15.....wilde eerst een 5,5 J kopen en daar een smalle band opleggen om lager te kunnen. Maar wil niet inleveren kwa wegligging en denk dat dat dan wel het geval is. Ik ga nog wel eens voor de gein smartbanden bij je kopen als er weer zijn....van die 175/55/15....wil het toch eens zien wat ik kan zakken |
Quote:
hmmmmmmm, 195x50 of 175x55 zijn nagenoeg even hoog.....scheelt maar 2 mm, dus dat haalt weinig uit ben ik bang !! Word dus toch 14" eronder, of de schermen hoger monteren :D:D |
scheelt dit maar 2mm?? ook op een 7 J velg...dacht dat de zijkanten dan zeker 2 cm lager waren dus kwa insturen zou dit wat cms opleveren....
fout dus....hmmm :mad: |
All times are GMT +1. The time now is 07:11. |