Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Furb: Dubclub racert! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60236)

De Pul 08-03-2010 23:35

sowieso,er zijn meerdere auto's waar veel pics van zijn geschoten.
ik heb voor de rest nog niemand over al dan niet onterecht gehoord.
volgende x je haar oranje verven en er "dubclub" in scheren en dan met je blote reet op de motorkap,de hele dag.wedden dat iedereen kijkt?

smeerpeer 08-03-2010 23:47

:lmao:

furb 08-03-2010 23:51

Door de aandacht die de auto kreeg, was het misschien wel een nekkenbreker ;) Maar ik begrijp het lolletje van de prijzen wel en ook dat niet al te serieus genomen moet worden.

De Pul, die oranje haren en scheerapparaten zijn niet nodig. Een dooie mol op je kop en je kan door als de new kids ;) Ik vond ze eigenlijk meer op Jos van Oss lijken, maar goed. Overigens wel vreemd om een paar van die gasten zo te horen praten... zo te horen kwamen ze niet echt uit Brabant :) Misschien moet ik de volgende keer mijn carnavalspak maar in de auto leggen, dan had ik ook een beker mee naar huis genomen :D

Tjaap, bedankt voor je nuttige bijdrage.

Misha 09-03-2010 08:40

Tja, als je vort op een auto-meeting je carnavalspak aan moet trekken om een prijs te winnen gaat het imo een beetje de verkeerde kant op. Maar goed, wat ikzelf eerder al zei.. (voornamelijk richting de leden van DC) niet teveel op in gaan.. laatste wat we willen is denk ik van die bekernichten zijn die na elke meeting een heel topic volspammen over de verdeling van de prijzen, laten we daar boven staan.. dan moet de rest maar kijken wat ze doen met hun auto's en kleding om zo'n idiote beker te winnen.. :rolleyes: ;)

De Pul 09-03-2010 09:51

dat dat vort het laatste is wat jullie willen,bewijst deze discussie toch?

goed gevonden trouwens,bekernichten:thumbup:

martiepartie 09-03-2010 10:30

Opper DC has spoken! Laten we als niet DC-ers er vort niet tev op in gaan. :D

Furb; gave bak. Dat oranje/witte thema komt in het zonlicht heel goed naar voren. :thumbup:

breadfan83 09-03-2010 14:14

Wat is "vort" nou alweer?

Dat zeg ik normaal als de hond niet snel genoeg de mand in gaat...

Tjaap 09-03-2010 14:50

is brabants voor "van nu af aan/voortaan"

joostvw 09-03-2010 14:58

haha niks brabants aan, is gewoon weer zo'n msn/sms afkorting. net als iig en imo.

breadfan83 09-03-2010 15:04

Wat is er toch mis met normaal Algemeen Beschaafd Nederlands? :rolleyes:

Tjaap 09-03-2010 15:06

Quote:
Originally Posted by joostvw
haha niks brabants aan, is gewoon weer zo'n msn/sms afkorting. net als iig en imo.

mijn oma gebruikt het ook en die heeft niet eens sms :D

breadfan83 09-03-2010 15:07

Quote:
Originally Posted by Tjaap
mijn oma gebruikt het ook en die heeft niet eens sms :D

Wel 'n hond?

Tjaap 09-03-2010 15:08

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Wel 'n hond?

nee ook niet, wel een mand en mn opa :confused:

breadfan83 09-03-2010 15:25

Quote:
Originally Posted by Tjaap
nee ook niet, wel een mand en mn opa :confused:

Vort effe nieuwe batterijtjes kopen vor't hoorapparaat, hoeft oma vort niet zo vaak vort te roepen naar opa.

Misha 09-03-2010 17:15

De toon voor het seizoen is alweer gezet .. :rolleyes:

B-ram 09-03-2010 21:29

vort is uitstekend Nederlands! Dat jullie taalonkundig zijn kan Misha ook weinig aan doen.

@ furb..ik vind het een vette ketel:D

De Pul 09-03-2010 22:32

om dit topic toch maar een positief tintje te geven;)
de golf stond er zondag super bij,moet toegeven dat ie in het echt mooier is als op foto's. enige puntje blijft voor mij de bagageruimte,ik zou er gti kofferbakbekleding inzetten en een stukje tapijt op de vloer.dan is ie IMO perfect:thumbup:
vette stance ook:D

martijnvanderh 10-03-2010 09:32

Ik geloof dat Furb dat niet heeft gedaan omdat de hele ruimte achter de voorstoelen zo ontzettend netjes is. Er zit totaal geen lijmresten en bekledingplaksels in, zoals wel gewoonlijk is. Volgens mij heeft hij er daarom niets aan gedaan.

furb 10-03-2010 23:35

Ik vind het leuk om te lezen dat de mensen die in het begin wat 'negatief' waren over de auto, nu toch aangeven dat ze het wel leuk vinden. Ook tof dat ze het dan toegeven, want das nog een tweede ;)

Op dit moment vind ik het kale van achteren wel leuk. Het ziet er inderdaad netjes uit onder die bekleding en de rolkooi valt zo meer op. Als ik het ga bekleden van achteren, zou ik ook de bank terugzetten en dan is de rolkooi ineens amper opvallend. En dat is juist een van de tofste dingen aan de auto, in mijn beleving. Het is een andere stijl die ook wel tof kan zijn. :thumbup:

breadfan83 10-03-2010 23:42

Quote:
Originally Posted by furb
Ik vind het leuk om te lezen dat de mensen die in het begin wat 'negatief' waren over de auto, nu toch aangeven dat ze het wel leuk vinden. Ook tof dat ze het dan toegeven, want das nog een tweede ;)

Ik vind hem nog steeds niks. :tongue:

Neej hoor, dik ding. Als 't geen racer moest zijn was een knaloranje dakrek misschien iets. Ben normaal niet zo'n dakrekkenfanatiekeling, maar hier zou het juiste rekje denk ik wel leuk staan, met iets glimmends wits er op.

Quote:
Originally Posted by furb
Op dit moment vind ik het kale van achteren wel leuk. :thumbup:

Brabo's hè... van die kant.

All times are GMT +1. The time now is 10:46.