Roy zou inderdaad de beginpost wel weer eens mogen updaten.
Als hij er geen tijd voor heeft wil ik het wel op me nemen?! |
Ben niet zo tuis in de vr6'jes maar wat is dit voor een blok en waar is die origineel in geleverd?
|
Dat is een Schrick inlaatspruitstuk.
Kost meestal 1000+ euro. En je hebt ook nog VSR: Gebruik de search even, genoeg over te vinden! |
Quote:
Roy heeft er geen tijd meer voor, Als jij het wel hebt mag jij het doen zei die! :thumbup: |
Quote:
Nou prima, leuk! Als er een administrator is die mij de rechten kan geven om de beginpost aan te kunnen gaan passen?? |
dan heb je nog heel wat werk te doen :P
al 11 maanden niks aan gedaan xD |
Quote:
Ah dank voor de info, ik werd nieuwschierig door de opdruk VR6 2.3 daar had ik nog nooit van gehoord. |
Dat 2.3 is een geintje van die gast net als dieselplaatjes op een G60 enz.
Maar het is een gewone VR6 met een Schrick inlaat. |
Quote:
Tijd om wat inhaalwerk te verrichten dus! :rolleyes: Ik heb een PM naar een Modderetter gestuurd met het verzoek om mij de schrijfrechten te geven van de beginpost. |
Quote:
Mooi dat je het over wilt nemen ik kom er eerst echt niet aan toe. M`n auto staat momenteel compleet over gespoten te verstoffen zelfs :shake: dus ik moet prioriteiten stellen en dat is voor mij niet een register bij houden. @ Gerard daar staat niet 2.3 maar 2x3 ;) |
Ik dacht eerst ook dat er 2.3 staat, maar er staat 2x3 idd.
Die auto staat ook te koop trouwens :) |
Goh, doet ie 'm eindelijk van de hand...
|
Quote:
Ja eindelijk ;) |
Trouwens, zodra ik met dit topic aan de gang kan gaan, wil ik de opbouw/indeling als volgt gaan doen (naar het idee van het RallyeGolf inventarisatie topic):
Eigenaar: 'naam' (forumnaam: xx) Kenteken: xx Kleur: 'naam' ('code') Bijzonderheden: xx Iemand nog andere suggesties? Hoe zal ik de auto's gaan sorteren, op kenteken, of bouwjaar, of...? |
Oke, het is dus technisch niet mogelijk om de beginpost c.q. het topic over te nemen. Ik zal dus een nieuw topic starten en dan kan deze binnenkort gesloten worden.
Mijn idee voor de nieuwe opzet is als volgt: Kenteken: XX-XX-XX Eigenaar, sinds: naam, jaar Vorige eigenaren: naam/namen Kleur + code: naam, code Omgebouwd door, ombouwjaar: naam, jaar Basis: autotype/uitvoering Kentekengewicht: xx kg Bijzonderheden: xx Foto: xx Als voorbeeld mijn eigen auto: Kenteken: YR-87-HX Eigenaar, sinds: Pieter (OakgreenVR6), 1997 Vorige eigenaren: Kleur + code: Oakgreen-metallic [L94E] Omgebouwd door, ombouwjaar: Pieter, 2000 Basis: GTI Kentekengewicht: 1020 kg Bijzonderheden: VR6-Turbo, Corrado Recaro lederen interieur, Hartmann 70mm uitlaatsysteem, Audi deurgrepen, Corrado SLC stuur (leder) Is het wat zo, of zijn er andere ideeen? :confused: |
Perfect :)
Kom op met die thread ;) |
Hier is tie dan, vers van m'n laptop af:
http://www.volksforum.com/forum/sho...d.php?p=1095930 Dan kan wat mij betreft dit topic gesloten worden! |
All times are GMT +1. The time now is 19:49. |