Quote:
Zal het weekend wel ff foto,s maken ! :thumbup: Gaat goed komen vande week weer heeel wat gebeurt! @Gyrard wat wil je dan vasthouden :screwy: Nee toch? Niet mijn BIGMAC wel die eet ik lekker zelf op :D @Andre jaja buurman is wel wat bezig jer :thumbup: Alles wel op die kant? Gr siep |
Nice :)
|
Dieseltje rijdt super Siep :thumbup: Nog effe goed op poetsen en karren maar ;)
|
Ja gister de eerste test rit gemaakt.
En pfffff wat rijd dat ding goed :thumbup: Nog paar dingetjes maken en vrijdag naar RDW Heerenveen. Hier nog een paar foto,s |
Diesel Powerrrrrrrrrrrr!!!!
|
zekerssssssssssssss :D
En vind hem ook nog wel rap gaan :thumbup: |
Zal in het echt wel mooier zijn als op de foto,s. Komt niet echt duidelijk over op de foto,s.
gauw mooi setje wielen en kenteken erop. |
ziet er al goed uit siep
nu alleen nog een paar mooie wieltjes en kenteken en tuffen maar :D :D |
wordt weer een nette mk1 mc jappie. :thumbup:
|
Dankje jonges
Ja lijkt nog niegt echt super zo met die wielen! Ben wel druk op zoek naar wielen, maar is allemaal erg duur,of te duur voor jappie :D Wil geen hele dure wielen der onder. Mischien weet iemand van jullie nog leuk setje voor weinig? Vande week volgen er wel meer foto,s!(na vrijdag) Weekend de RSJES maar ff passen ;) Gr Siep |
He maataki wordt mooi man.
He ik heb nog wel een setje wielen voor je :D |
Quote:
Best vriend . Wanneer ken ik ze komen ophalen ? Zet ik die onder de gti! En de rsjes onder de diesel :thumbup: Kost? |
mooie mk1 geworden siep!
|
Ziet er goed uit Siep, zal wel weer een plaatje worden :thumbup:
|
en????
Hoe was het bij RDW?????? |
hey kerel was je in de golf td in dokkum hahhaha
|
Quote:
Jajaaaaaaaaaaaaaaaaa :D Ja Jappie heeft mal een kenteken op de DIESELLLLLLLLLLLLLLLLLLL :thumbup: Zomaar klaar nou. Had vanochtend half 9 een afspraak in heerenveen en waren half 10 weer thuis! Toen gelijk auto bij garage gebracht, alvast voor laten keuren! Zodat als er wel wat aan mankeerde ,dat ik het nog deze week kon maken. En gelukkig viel het allemaal best mee! Moest een pitje vervangen worden. Ashoes vast zetten Stukje slang van vulhals naar tank nieuw. En moeten achter ff nieuwe remschoenen op! Dan krijg ik volgende week het kenteken,en kan die gelijk afgemeld worden :D Dus jappie kan volgende week race in de DIESEL POWERRRRRRRRRR En dat gekke ding rijd ook nog wel hard haha :thumbup: tot zover morgen plaats ik weer wat foto,s Gr Siep |
Quote:
Hey Ron Ja was ff aan het shoppen :D Moet ook af en toe eens . Vanaf volgende week kun je hem wel eens vaker tegen komen :thumbup: Hoe ver is jou project? Gr Siep |
Super siep. Weer goed gelukt dus.
Half 9 afspraak en half 10 weer in hallum, heb je er stiekum een 150 PK TDI pompverstuiver ingehangen ;) |
Quote:
ja dat moet zeker eens af en toe ja, je moet moeders wel tevreden houden nou hahah :screwy: mijn projecten ja wat zal ik zeggen :confused: ik heb er teveel en ze moeten allemaal nog afgemaakt worden huis / auto(s) / werk je raad het wel. maar arno en ik hebben de rooie golf naar de loods gebracht gister nu ken ik er wat makelijker omheen en wie weet gaan ik er nu wat vaker mee bezig. ben nog erg op zoek naar een setje webers weet je er eens wat vertel me hahah. jij bent al weer aardig opweg met de diesel. lekker rijden zou ik zeggen de hulde en we horen |
All times are GMT +1. The time now is 05:53. |