ziet er goed uit, mooi kleurtje
|
Quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! daar ga je toch niet mee in de winter rijden? :chair: Daarvoor bestaan toch andere, nieuwere, minder perfect + zeldzame auto´s, of pak anders daarvoor een fiets cq openbaar vervoer of carpool met `n collega. |
mooi man... van t zomer weer ff een paar meetingkjes pakken...
|
Super TWIN :D Toch maar niet verkopen he ;)
Quote:
En mijne nogmaals :D En hier mijne met zijn andere TWIN :D (corne smit) |
Chris, ik heb ooit het restauratieverslag gelezen van een de Tomaso Pantera. Daarvan deden de remmen het ook niet goed, ondanks diverse keren ontluchten. Uiteindelijk was het probleem dat ze de klauwen ondersteboven (en dus waarschijnlijk ook links/rechts omgewisseld) gemonteerd hadden. Toen ze het omwisselden was het probleem opgelost.
Misschien l#l ik uit mijn nek en is dit niet mogelijk bij een Golf, maar misschien is het de oplossing voor je probleem..... |
PeterZ............had een idee kunnen zijn ja,maar alle remmen zitten zoals ze horen.....helaas.......anders had ik allang gereden..
|
Quote:
Zoooooo ga je nou eindelijk een keer langs komen????? |
is goed...........maar niet met de GTI.........gaat na oud en nieuw andere stalling in.....kom wel met me ander racemonster..........
|
Remmen probleem
Het probleem kan liggen aan het gebruiken van de verkeerde hoofdremcilinder(voor een auto met trommels achter, deze hebben namelijk achter een lagere remdruk nodig), je hebt er een nodig die ook wordt gebruikt bij auto's met orgineel schijven rondom gti 16v golf 2 bv., tevens moet je de terugslagklepjes die orgineel op de remleidingen zitten bij een type 1 verwijderen, anders werkt het systeem niet naar behoren. (ik dacht ze er gewoon tussen te zien zitten). Mooie auto een keer niet zo'n tupperware auto, maar een echte.
|
http://www.volksforum.com/gallery/w...3&mode=fullsize
dit lijken mij de betreffende ventieltjes/klepjes te zijn die er volgens mij tussen uit moeten wil je een goede remdruk hebben, maar ik kan het mis hebben het is voor mij al weer jaren geleden dat ik daar mee bezig ben geweest. |
Ach dit is al knetter oud zal wel niet meer van toepassing zijn.............
|
Ik heb die "klepjes" er gewoon tussen zitten op de mk1 met achter ook schijven (36) van een golf2. Ook de remdrukverdeler zit er gewoon tussen (bij achteras). En dat werkt goed. :confused:
|
Yeah baby Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag illigaal al iets van 50 km gereden..............zonder APK en wegenbelasting....(ik weet het....ben een boefje....) :redface: Wat blaast dat ding zeg.... :woowoo: (ok,na 1 jaar een POLO GT coupe met 55pk,is alles al gauw snel voor je gevoel)......en dit is nog maar het begin van de pk's...nu alleen een andere poelie erop............maar binnenkort nokkenas en chip en nog kleinere poelie erop... Vandaag laatste APK verplichte dingen gedaan.......nieuwe claxon gemonteerd,bedrading van de lamdasonde vastgelegd,schroefset 4 cm omhoog gedraaid achter ivm het loshangen van de veren bij uitgeveerde stand op de 2 koloms brug...... Ook een schakelaar bij het rempedaal gemonteerd voor de remlichten (functie zat voorheen in de orginele Golf 1 hoofdremcilinder) De rechter stoel gemonteerd,alles nog een keer nagelopen..........maandag voor de APK........ |
Succes met de APK. Na alle moeite, tijd en geld die in je project is gaan zitten zou het super zijn als je maandag weer (legaal) de weg op kan.
|
ssssssssswwwwwwing! mooi man
|
super chris!! super!!! 26 maart ff een blokkie om? :D
|
Maw, je remprobleem is opgelost?
En wat was het nou, gewoon ordinair lucht? |
|
mooi weer een mooie bak er bij op de weg!
|
Ja een hele mooie auto :)
|
All times are GMT +1. The time now is 10:32. |