dikke mk3, en zeker met dat vermogen :thumbup:
|
.
|
@ Henk,
Je moet me toch effe uitleggen, Waarom heb je in de motorruimte het bevestigings gaatje van je accu plaatje laten zitten?? Er zit zelfs nog M6 schroefdraad in. Je gaat dat nooit meer gebruiken want alle andere punten zijn wel weg gehaald. Zie foto van de motor onder lucht filter. Sorry maar het viel me op. ;) |
.
|
.
|
Mooie wagen Henk !
Waar is die op getaxxeerd als ik vragen mag ? |
.
|
mooie auto geworden henk.
|
Deze machine is donder geil.
En zo zie je maar weer, de doorzetter wint. Ik heb we G40 ook wel eens staan uitschelden. Is niet zo grondig gedaan als jou Golf. Maar drukt ook 250pk's weg. na een stage5+ bij SLS in duitsland En over dat gelul met die flits, gewoon laten lullen. Je kieteld zo'n blokkie niet voor het idee op. Maar je wil ook wel een voelen, blijft lekker gevoel. Want ook ik ben wel eens een gepeperd geeltje thuis gekomen. Me vader vond vond het niet erg, die helpt zelf ook aan me auto mee. Maar me moeder was des duivels. Is toen ik aant zeilen was in me auto gestapt. (me broetje heeft zich doodgelachen, want hij sloeg eerst 7 keer af omdat ze niet gewent is aan racekoppeling), is naar de kwitfit gereden. Heeft een setje steellies gekocht met de meest goedkope ruk banden erop die je je inkan denken met snelheidsindex Q(max 160 per uur). Twee slotmoeren per wiel erop. En toen kreeg ik hem weer terrug, een G40 die niet harder kon als 160, 4dikke ats classics, me sleutels. Maar die doppen om die slotmoeren los te krijgen kreeg ik der niet bij. Die heb ik 2 maanden later terrug gekregen. Dus, zo werd het bij mij opgelost. ( en nog trap ik nu het gas nog wel eens in maar denk wel altijd even na als ik het doe) Gr Pim |
Quote:
Mis ik ergens iets waarvoor staat dit hier? Sorry maar wat heb je hier aan. Gr Ronnie |
Quote:
ik zal hier even op antwoorden Gertjan moet foto's van meerdere auto steuren naar pvw Daar kiesen zij een auto uit om een fotoshoot van te maken. |
.
|
Quote:
effe het hele topic doorlezen, dan snap je waarover het gaat. |
.
|
Nee man, lekker zo laten! Deze auto is erg apart, zie je geen 2e van. Dit is 1 van de weinige auto's met aftermarket bumpers/sideskirts/uitgerolde spatborden die ik mooi vind. Meestal is het erg F&F, vind ik bij jouw golf niet het geval. De stijl die je hierboven laat zien is ook erg gaaf, maar wel wat 'normaler'.
Steek je energie maar in je herstel of in de caddy :) |
.
|
vin ik ook, je hebt er vorig jaar ook bijna niet mee gereden......
sterkte verder! |
.
|
alle niet originele delen verwijderen en lekker voor origineel gaan met details. Dat kan ik meer waarderen dan cliniclown uitvoeringen ;)
|
Mooi zo laten zoals hij nu is Henk ,anders maak je een auto voor een ander ,net zoals velen op dit forum wel eens lijken te doen !
Het is tenslotte jou stijl en jou auto ,en ik vind m super ! |
All times are GMT +1. The time now is 21:36. |