Quote:
:thumbup: |
Check het kenteken van de cabrio maar op de RDW site. 184 Kw op kenteken. En de Jetta staat als 3000 cc 6 cil diesel met 130 Kw genoteerd.
We zijn wel 3x terug geweest voor het goed was... Eerste keer was hij te zwaar op de vooras, max aslast werd overschreden. 2e keer wilde hij ineens niet meer lopen en konden ze geen uitlaatgasmeting doen, was een fout in de computer. 3e keer was hij uiteindelijk goed. Cabrio is lastiger als een dichte golf, is namelijk een stuk zwaarder en dan ga je al snel de mist in met de aslasten. Met wat trucjes is hij uiteindelijk alsnog goed gekeurd (zware quartet bumper voor eraf, stalen balk onder dash eruit, dak open met wegen, lichtere stoelen, stalen wielen etc.). |
Omkeuren stelt tegenwoordig niet zoveel meer voor.
Mijn ex Golf1 Vr6 was destijds nog een hele dag op Lelystad geweest voor een keuring. Tegenwoordig sta je met 20 minuten weer buiten, althans bij mij was dat zo. Mijn ex Golf2 R32 heb ik ook meteen op 206kW laten zetten, deze motor was aangepast op de rollenbank voordat ik naar de RDW ging. Met aantonen van de uitdraai namen ze genoegen. De auto stond uiteindelijk als 6 cilinder op kenteken met 3189cc en 206 kW. Maar goed, weer even on-topic. Stefan je bent goed bezig en ben zeer benieuwd naar het resultaat als hij af is. Keep up the good work. :thumbup: |
morgen zal ik ff weer wat foto s plaatsen ben begonne met opbouwen gaat alleen veel tijd zitten in schoon maken van de delen, en het moet gewoon netjes worden.
|
Goed bezig Stefan! Daar gaat zeker veel tijd in zitten :D
Ben benieuwd naar de vorderingen en denk maar gewoon: Wat ik er nu op schroef hoeft er zeker niet meer af! |
thanks herm!, inderdaad nu nog 1 x in elkaar zetten en voorlopig ook niet meer los halen hoop ik.
|
ff wat fototjes weinig boeiends maar beter iets als niets.
|
Erg netjes werk hier weer :D
Komt er tussen die draagarmen waar je nu de wieltjes aan hebt zitten om m rollend te houden ook een soort versteviging if is dat niet nodig? Of misschien heb ik dat stukje gemist. |
Ziet er netjes uit !!!
|
zekers johan kijk rechts op de foto naast de auto tussen de gecoate dingen, daar ligt ie tussen. is wel een orginele misschien dat ie nog past, zo niet dan maak ik er zelf ff 1 want daar moet er zeker 1 tussen, ook bovenlangs komt er nog 1. de bedrading van de koplampen komen onder de langs dragers te liggen dus je ziet straks weinig kabel, ik heb alleen de propjes niet meer voor in de carosserie, komen van die propjes in waar een tiwrap door heen kan, deze bestelde ik altijd bij mijn maat die bij de vw dealer werkte, alleen hij werkt daar niet meer, en ik ben bestel nummer er van kwijt :screwy: dus als iemand weet wat ik bedoel en het nummer heeft graag!!!
|
Knap werk, enig puntje wat ik jammer vind zijn de heldere lampen sorry.....
|
Je hebt gelijk. Ik zie m liggen op de 1e foto. Die beugel met die vleugels eraan. :D
Zonder gaat dus niet :D ik heb t bij mn eigen ook wekeens oveewogen erop te zetten maar ik heb misschien de helft van de pks die jij hebt. Dus daar hoef ik t niet om te doen. Wellicht merk je het in stevigheid zodra je m wat laat werken in bochten e.d.. |
waar blijven de updates en foto's van wat er de afgelopen week gebeurt is ?
|
volgende week weer, zijn wel wat dingen aan gedaan, maar niet veel bijzonders, ruiten terug geplaatst enzo.
|
Update update update :)
|
komt er bijna aan ff geduld nog denk het weekend.
|
veel werk gehad weinig zichtbaars, bodem coaten, ramen er in zetten, deuren opbouwen, wiellagers erin persen, ander spruitstuk aan motor gemonteerd, hier nog geen foto van dat zal ik maandag ff doen. draagarmen monteren, + 1 kant fussee der op met remmeij maandag weer verder :D |
achteras is trouwens nog de oude as. de gecoate ligt klaar voor montage :thumbup:
|
Netjes weer kerel. Kom maandag ook nog wel ff kijken.
|
zo nog ff een paar foto s van het coating spuiten. |
All times are GMT +1. The time now is 20:19. |