:crackpipe :drive: :wuv:
|
da hebbie weer mooi gefixt jonge loopt wel leuk:thumbup: hahaha
|
Quote:
thanx stefan :thumbup: |
Haha gaat als de brandweer zo te zien :thumbup: :jacks:
|
mooi werk, loopt snel zo te zien haha!!!
|
Kan het filmpje nie zien :redface:
|
Waarom niet joram?
|
Geen FB toegestaan hier....en ik heb ook geen FB...
|
Is gewoon openbare inhoud.thuis kun je hem dan wel openen,neem ik aan.
|
nice speed :screwy:
|
Onverantwoord zonder voor remmen. :tongue:
|
Juust, dat loopt hard ja....:screwy:
|
Quote:
Keihard fappen op de kruk :spankit: ben erg benieuwd naar het eindresultaat |
Quote:
:lmao: morgen even verder,oliedruk word wat te hoog,doordat ik een sandwichplaat heb gebruikt voor de koeler waar ook een drukregelaar inzit,die staat te strak.door de te hoge oliedruk is het filter al lek,en bij de aanvoer op de turbo houd ie het ook niet droog.als ik er aan toe kom ook nog even naar de remmen kijken.vandaag nog wel bij de bekleder langs geweest,dat gaat ook goedkomen. |
hoppa,remmerij zit erop[mk1 gti] netjes ontlucht en werkt perfect.olieprobleem opgelost en nog wat kleine dingetjes,op naar de buitenkant afbouwen en de wielen klaarmaken.
|
Die gaat er heerlijk vandoor! Echt een ruig ding :thumbup:
|
eindelijk het motorruim van de g60 helemaal geschuurd en vetvrij,hup de spuit erdoor voor de grondverf.
|
Goed bezig!
|
Ziet er strak uit hoor!
|
|
toch wel een net golfje 1 zo!
al is de grill neith elemaal mijn ding :tongue: nog gelukt met die deurpanelen schoon krabben/maken? |
Grappig dat logo uit t midden;-)
|
nee panelen liggen nog net zo,ga deze eerst helemaal afbouwen,dan de g60 volgas afmaken,en dan deze weer uit elkaar,want zo netjes is ie niet.hij is nu wel mooi compleet,leren interieur enzo.
|
Quote:
grille is zelfbouw ;) komt op deze kleur niet zo mooi uit,op de nieuwe carr.kleur gaat het beter staan. |
Vind t grappig id is weers wat anders
|
deze wielen gekocht voor de mk1;
moeten nog even gecoat worden en van nieuwe banden voorzien. met de g60 bezig geweest,heb de body een heel eind klaar nu,even de bodykit gepast en besloten alles in de verkoop te doen.omdat het in eerste instantie de bedoeling was om de auto te bouwen voor verschillende doelen,1 daarvan was het 'showen' op meetings e.d.,wilde ik ook mijn eigen draai eraan geven,door middel van het monteren van 80's spoilers,wat ik zelf helemaal geweldig vind.nu ik zover ben met bouwen,en heel veel heb weggehaald/weggelaten om hem zo licht mogelijk te maken heb ik de voor en nadelen van de spoilers eens bekeken en het enige voordeel dat ik erin zie is dat het een golf word zoals ik hem graag zou willen zien,compleet afgewerkt met interieur etc.gezien dit een kale racer word,valt de set dus buiten de boot,en zou alleen gewicht toevoegen [18kg t.o.v. g60 bumpers om exact te zijn].daarbij geeft de voorspoiler geen mogelijkheden om de koeling te verbeteren,en in het geval van schade moet ik maar weer zo'n set zien te vinden.ik heb de kleur en wielen al beslist inmiddels,en daar past de kit ook niet bij.enige wat IMO heel mooi bij het totaalplaatje gaat passen is dit; ik weet het,het is niet volgens de forumstandaard,maar ik vind dat voor een racer toch geen pre.daarbij heeft het de volgende voordelen;licht,goedkoop te vervangen/vinden en genoeg opties om van de rijwind gebruik te maken. dus ipv 80's tuning word het 90's tjoening:D |
geloof me maar Gerben, d'r komt een keer een tijd dat Rieger en Seidl en dat soort apparaten helemaal hot zijn. :thumbup:
Mark my words!! :tongue: |
ongetwijfeld:thumbup:
|
ik vind het niet verkeert zo'n bumpert, maar word de kleur dan ook hetzelfde :thumbup:
|
Quote:
jup,en die wielen heb ik ook al. edit,ik bedoel de Cups,en Nogaroblue. |
Word een dik hokje Gerben ;)
|
Ik vind de functionaliteit wat betreft de diettrich/rieger bumper goed doordacht.
Zijn idd domweg licht, makkelijk vv baar en genoeg opties mbt doorlaat. En in het totaalplaatje zal zo'n bumper m niet afbreken --> t blijft natuurlijk ook een racert ;) |
Quote:
:hug: |
ziet later wat wits in de spiegel.;)
wordt een dikke auto zo gerben later maar eens over de baan.;) |
Wie ziet wie in de spiegel dan? :D
Goed bezig Gerben :thumbup: Ik ben helaas bezig met rachels en glaswol ipv tjoening ;) |
Quote:
:jacks: :icon_spin :wuv: :drive: ik heb er al aardig voorstelling van nu :thumbup: |
|
schiet al lekker op gerben.
|
Gaat de goeie kant op zo!
|
Lekker bezig Pullie!
|
All times are GMT +1. The time now is 04:15. |