Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Fotografie en foto bewerking (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=42)
-   -   foto fuck friday (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=95242)

Vlammende 11-02-2012 12:29

Ik stop er tijd in om de jetta coupe te maken, en jij gaat er lekker mee verder. Niet echt de bedoeling he?

feffe 11-02-2012 12:31

Showtime 11-02-2012 12:36

Quote:
Originally Posted by Vlammende
Ik stop er tijd in om de jetta coupe te maken, en jij gaat er lekker mee verder. Niet echt de bedoeling he?

ik heb gewoon een willekeurig plaatje gepakt uit t topic. was niet de bedoeling om jouw werk af te pakken...

Misha 11-02-2012 13:42

:lmao:

Tjaap 11-02-2012 14:16

Quote:

ehm, als je de oorsprong van de thread doorbladerd gebeurt dat juist heel veel. Het idee is lol hebben met photoshop en (grappige) foto's bewerken.
Nu is het meer een "kijk eens hoe goed ik het programma beheers" topic aan het worden. Dat is naar mijn mening juist weer "niet de bedoeling"

martinus83 11-02-2012 14:29

Quote:

Laat je plaatjes dan lekker op je HD staan en upload ze niet op het www... :rolleyes: :screwy:

Vlammende 11-02-2012 14:44

Quote:
Originally Posted by Tjaap
ehm, als je de oorsprong van de thread doorbladerd gebeurt dat juist heel veel. Het idee is lol hebben met photoshop en (grappige) foto's bewerken.
Nu is het meer een "kijk eens hoe goed ik het programma beheers" topic aan het worden. Dat is naar mijn mening juist weer "niet de bedoeling"

Ik weet dat het voor de fun is, daar doe ik het ook voor. Maar om dat te zien dat iemand met mijn eigen photoshop verdergaat vind ik raar. Zal mijn shops wel gewoon op vrijdag posten :thumbup:

Quote:
Originally Posted by martinus83
Laat je plaatjes dan lekker op je HD staan en upload ze niet op het www... :rolleyes: :screwy:

Top! Bedankt voor de tip! :sly:

Misha 11-02-2012 14:50

Zo'n beetje het kutste wat je kan doen in dit 'wereldje' is gewoon een mod 1 op 1 copy/pasten ..
Dat is de lol toch ook niet, het leuke ervan is dat je zelf iets maakt lijkt me, niet iets kopieert.

a.busser 11-02-2012 17:20

Minder praatjes, meer plaatjes!

erik_jetta 12-02-2012 16:14

Quote:
Originally Posted by a.busser
Minder praatjes, meer plaatjes!

Hierzo:

johan-k 12-02-2012 16:58

René 12-02-2012 22:45

lol....copyright op fotosjops?

Tjaap 12-02-2012 22:48

Quote:
Originally Posted by René

Rico had anders ook het nodige commentaar op je René :D

René 12-02-2012 22:56

aaah die goeie ouwe tijd...

a.busser 13-02-2012 02:10

Quote:
lol....copyright op fotosjops?

Precies. Nieuwe topic regel dan maar....?
Alles gepost in dit topic is vrij te gebruiken door een ieder.
Wil je credits voor je Photoshop skills, dan ga je maar naar "tussen kunst en kitsch" daar kunnen ze precies vertellen wat het waard is.

vdWal. 13-02-2012 05:34

ja of gewoon niet zeure en een nieuwe topic regeltje invoeren dat je niemand's tune gebruikt..
is in het photoshop wereld je een no go..

Misha 13-02-2012 08:34

Inderdaad.. dat is niet anders dan iemand z'n fotografie jatten en je eigen naam eronder zetten of wat dan ook.. je jat iets wat van een ander is of wat een ander gemaakt heeft. Nu is het op deze schaal zo'n issue ook niet maar 't is meer een principekwestie imo.

René 13-02-2012 08:35

ik noem het arrogantie...dat gemauw altijd over copyright op foto`s en fotosjops die op het www staan....kom op zeg.

Hou ze dan lekker op je harde schijf.

Misha 13-02-2012 08:55

Als mensen het dusdanig mooi vinden om het te willen jatten dan zal die 'arrogantie' wel terecht zijn. Laat mensen gewoon in hun waarde en respecteer wat ze maken.. dat je het je niet interesseert of het niet mooi vind is allemaal prima maar stop zelf dan ook het dat 'gemauw'.

Ik zeg terug naar shops dan maar.. :rolleyes:

richard-polo 13-02-2012 09:33

Quote:
dat gemauw altijd over copyright op foto`s en fotosjops die op het www staan....kom op zeg.

Hou ze dan lekker op je harde schijf.

:thumbup: wat een leven heb je trouwens als je je daar al druk om maakt :screwy:

All times are GMT +1. The time now is 18:47.