zo, das ruk!
maaruh, randen? |
Dit schreeuwt om foto's............Aan die schandpaal!
|
dan is jou parkeerplaats alweer bepaald, net zo stak tegen de bosjes als de vorige keer :D
|
Nou hij zit erweer onder .... klaar .... :D
Vanmorgen 8:30 naar de bandenhandel gereden, band eraf,daarna afgedraaid, en weer gepolijst en om 11:15 zat ie dr weer onder :rolleyes: was gelukkig nog recht, en maar 1 velg :redface: zal vanavond pics even uploaden :) |
Netjes, ook weer opgelost :)
|
Quote:
lijkt me ook vanzelfsprekend (zelfs voor mij :rolleyes: ) tis klaar, volgende week auto spuiten, kijken of dat goed gaat. |
Rondom ....
en krap 2 uur later |
goed bezig, ziet er weer super netjes uit !!
gr. Martijn |
Waren ze ook wel weer aan toe :tongue:
|
kijk hatsaflats, zo doen we dat !
Goed bezig, ben benieuwd naar de nieuw lak Gr Martijn. |
netjes hoor nu maar gauw spuiten.
en Deborah weer met de punto laten rijden ;) |
thanx mannen,voor het hart onder de riem :)
Punto is gister verkocht .... dus Debora blijft dagelijks in de bora rijden :redface: |
Een lege plek op de oprit......kan niet hé Peter!
|
netjes gefixed!
zo ben ik eens thuisgekomen van vakantie en men vader had effe men golf 3 met Rh zw1's van de oprit afgereden... halve velg gekrast, halve centimer er vanaf :screwy: dan heb ik voor de achterste maar meteen bredere ringen gekocht, en zijn uiteraard prima in elkaar gezet door peter :thumbup: |
Quote:
Oeff dat is geen goed nieuws peter. Straks ben je alleen nog maar je eigen velgen aan het repareren ipv de onze ;). Mooi dat de bora en z'n velgen weer netjes zijn. Zie hem wel op jullie meet. Groet, Marco |
Pff ik zie t nu pas, debora rijdt in de-bora.... :redface:
|
hey gozert ,
tering heb niets gelezen op bora forum van je beschadigde velgen..??? (maja wat wil je met zo'n forum) Geloof wel dat je daar effe ziek van was , maja t is mooi opgelost he , maar goed dat die ringen los te verkrijgen zijn... Ja uuh moet je je meissie maar niet laten rijden he.... De mijne had de auto niet eens gezien voor dat ik em kocht en ze heeft er tot nu toe nog niet mee gereden. Heb de wage nou maandje of 10 dus ik ga het zo houden wehehe |
dikke auto mooi hoor.
|
und pimp? missie geslaagd?
|
|
All times are GMT +1. The time now is 10:05. |