Naar aanleiding van eerdere opmerkingen, er kon nog meer bij. :D :screwy:
|
VW busje is terug!!! :)
Voor 7 blauwe muntjes is die van jou |
Nu is er wel weer een leuke uitdaging bij, de nascar races! Ben nu druk bezig met mn auto-onderdelen bij elkaar te krijgen :)
|
Ik heb ook nog flink wat onderdelen nodig om de Nascar auto te bouwen, dus alle hulp is welkom.
|
Quote:
zag het arnold,ik heb je vraag om plaatmateriaal geaccepteerd dus je kan verder bouwen :D ik doe er niet aan mee,kost me ook weer een mannetje en extra tijd.... :tongue: |
Haha dank je wel!
Ik spaar alleen nog geld voor extra auto's en ben nu dus bezig met die Daytona challenge... Meer doe ik niet echt ;) |
Ik zit nu op level 28
Ik heb al een aantal mensen uit dit topic een vriendschaps verzoek verzonden. Voeg me anders maar toe: Jan Peters |
|
Ik speel het ook sinds kort, voeg me anders maar toe: Fred van der Heide
Want ik wil ook zo vlot mogelijk meer vw's in mijn schuur....;) |
Quote:
add me maar, dan kan ik je helpen > Jan Peters |
Thanks, heb ik gedaan, maar ben al even klaar hoor... Heb al echt genoeg mede-cartowners op FB
|
heeft ook wel wat..... |
vandaag toevallig ook 1 gekocht :D mijne is precies het zelfde maar dan zwart :P
|
ik ben er ook mee begonnen.
ik vind het wel lachen, alleen jammer dat de server vaak blijft hangen als je net aan het racen bent. . :mad: |
Ben er ook net aan begonnen :D
voeg me maar toe aub: Tom Krauth :rolleyes: |
de golf 1 was weer even te koop,en er zijn nu ook stalen velgen....
|
Weet iemand toevallig hoe ik die fucking facebook credits uitgeschakeld krijg? heb t per ongeluk aangeklikt en nu kan ik alleen nog via creditcard punten verkrijgen en die heb ik niet......
|
hoe krijg je die geldboom? en hoe kun je verdiepingen bouwen?
ik zit op level 50.. |
Quote:
zoiets dacht ik al ja, heb het geprobeerd maar kwam er niet helemaal uit. nog maar een proberen dan |
Quote:
Iemand enig idee wanneer de Golf 1 weer voorbij komt ??? Wil er wel een stuk of 10 :D |
All times are GMT +1. The time now is 02:21. |