Ik vind de velgen zelf wel gaaf staan. Misschien niet de mooiste keuze die er is, maar vind het wel mooi ogen en het is een keer wat anders. Niet iets wat iedereen al heeft.
Lak en achterlichten ziet er ook goed uit! |
Die velgen maken de auto juist zo dik!
|
Ziet er strak uit Lennart. Mooie kleur, geen rare poespas en mooie grote wielen. Toppie:)
Dik motorblok en vreselijk grote remmen is de volgende stap? ;) |
Eerst maar rond touren zo :)
Vanavond samen met Gerben ff wat foto's geschoten. Alberto, bedacht me te laat dat jij ook wel had gewild, sorry. |
Zooooo mooie foto's man!!! :thumbup:
en mooie auto's natuurlijk :D |
Mooi setje foto's van een mooi paar auto's. :thumbup:
|
Mooie foto's ...........
:eek: mooie foto's Len !
|
Hele gave foto's!
De Mk2 is heel erg mooi geworden :thumbup: |
Ik heb een probleem me laptop is van me schoot gevallen..echt dikke piemelewerk man die foto's..
Mooi.. Gr Ronnie |
Quote:
geen probleem , lag toch samen met Klaas onder de jetta :D komen nog meer dagen toch .... maar ehhh mega :thumbup: |
Die stijl van fotograveren staat me wel aan:D
Als je weer gaat, geef ff een belletje! |
wauw.. De blauwe kleur is (was) mijn favo kleur voor een golf2, maar nu ik dit zie weet ik dat toch niet zo zeker meer :D
|
menn dat is een setje super foto's :cool:
|
mooie auto
maar die velgen :screwy: |
Quote:
Dit is ook wel mooi maar opnieuw in die mooie blauwe kleur had mooier geweest. Maarja, smaken verschillen he :D Setje andere wielen zal hem wel goed doen. Dit is niks. |
Quote:
Ik zie hem ook liever op 8J en 9Jx16, maar daar gaat het niet om! Goed te zien dat mensen doen wat ze zelf mooi vinden!! :thumbup: |
Heb inderdaad overwogen om de auto breed te bouwen.. maar daar horen ook dikke bumpers bij naar mijn idee.
|
Quote:
Dusss :rolleyes: Waar gaat het dan wel om?? |
dat de eigenaar zelf tevreden is, had zelf ook niet direct voor deze velge gekoze 17'' vink niets mis mee mits ze niet te open zijn :)
|
Quote:
Om de zin die er na komt |
All times are GMT +1. The time now is 08:43. |